مدیرعامل صنایع مس ایران:

ضرورت ایجاد ساختاری علمی و فنی برای باشگاه صنعت مس رفسنجان/ افزایش ۳۵ درصدی درآمد مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 178847
ضرورت ایجاد ساختاری علمی و فنی برای باشگاه صنعت مس رفسنجان/ افزایش ۳۵ درصدی درآمد مس سرچشمه

مدیر عامل صنایع مس ایران گفت: برای شکل گیری باشگاهی حرفه ای باید ساختاری توانمند، علمی و فنی بر اساس ظرفیت های توانمند و در چارچوب و اختیارات مشخصی ایجاد شود.

خانه » رفسنجان » ضرورت ایجاد ساختاری علمی و فنی برای باشگاه صنعت مس رفسنجان/ افزایش ۳۵ درصدی درآمد مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی؛ اردشیر سعد محمدی در مراسم اهدای جام قهرمانی لیک آزادگان توسط بازیکنان تیم صنعت مس رفسنجان به کارگران مجتمع مس رفسنجان با تبریک پیروزی تیم فوتبال باشگاه صنعت مس اظهار کرد: زمان را نباید از دست داد، بازی تازه شروع شده است، لیگ برتر به لحاظ فنی و حرفه ای بودن چیزی متفاوت تر از لیگ دستی است باید برای آینده برنامه ریزی کرد.

مدیر صنایع ملی ایران تصریح کرد: برای فصل اول حضور تیم رفسنجان در لیگ برتر و در نیمه بالایی جدول در لیست هشت تیم ابتدایی، نیاز به یک تیم منسجم، متحد و حرفه ای است و برای سال بعد گرفتن سهمیه و حضور تیم در صحنه آسیایی در برنامه مس قراردارد.

وی افزود: در سال ۹۸ شرکت مس به عنوان رتبه اول شرکت های صنعتی توانست در همه زمینه ها افتخار آفرینی کند، توسعه متوازن در همه بخش ها می تواند حرکت رو به پیشرفت یک مجموعه را تعیین کند.

سعدمحمدی با تشکر و قدردانی از مدیران مس سرچشمه، گفت: در پنج ماه امسال، صادرات مس به بیش از دو برابر سال گذشته رسیده است و درآمد شرکت مس ۳۵ درصد نسبت به تولید و مدت مشابه افزایش داشته است.

وی ادامه داد: شرکت مس شرایط بسیار خوبی در توسعه دنبال می کند و برای بیش از دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون یورو به اضافه ۲۵ میلیارد تومان تقریبا چیزی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برنامه ریزی کرده است و این عدد کوچکی نیست؛ می تواند در همه زمینه ها حرف اول را در کشور بزند و این اتفاق باعث می شود جزو پنج کشور برتر خاورمیانه باشد.

مدیرعامل صنایع مس ایران با تاکید بر اینکه جایگاه مس در سطح ورزش باید هم تراز توسعه در شرکت مس باشد، خاطرنشان کرد: حضور در لیگ برتر باید حضوری قدرتمند و براساس شان مس باشد.

سعد محمدی به بحث اخلاق در ورزش اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال یکی از شاخص های نمایش دهنده یک بنیان صنعتی است، رفتار ما در زمین ورزش، داور، بازیکنان و در برابر تیم مقابل باید به لحاظ حرفه ای، تعهد اخلاقی و اسلامی در سطح بالایی باشد.

وی تاکید کرد: بازی کردن با تیم هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور و شهر خودرو که در دو سال گذشته قسمت بالای جدول را اشغال کرده اند به این سادگی نیست نیازمند یک برنامه مشخص علمی و فنی است که باید به آن احترام گذاشت و طبق آن برنامه پیش رفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با توجه به فعالیت های شرکت مس در بحث زیرساخت ها، امیدواریم شاهد پیشرفت تیم های مس کرمان و شهربابک و حضور در لیگ برتر باشیم تا مدل منسجمی به عنوان پشتوانه در سیستم ایجاد شود.

وی ادامه داد: پرورش نیروهای جوانان براساس رده سنی باعث ایجاد انگیزه در استان، شهر و منطقه، شکل گیری استعدادها و استفاده از ظرفیت های توانمند می شود که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

سعدمحمدی با تاکید بر این که برای داشتن باشگاهی حرفه ای باید ساختار توانمند، علمی و فنی شکل گیرد، گفت: در این ساختار باید از ظرفیت های بسیار توانمند براساس چارچوب و اختیارات مشخص استفاده شود و تدوین چنین ساختاری باید در دستور کار باشگاه مس باشد.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از  کارکنان و کارمندان مجتمع مس سرچشمه، یادآور شد: امیدواریم کسانی که لباس مس رفسنجان را به تن می کنند با غرور و افتخار و با حضوری ارزشمند و قدرتمند به میدان آمده و تلاش کنند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
اهدای جام آزادگان باشگاه صنعت مس رفسنجان رفسنجان مدیرعامل صمایع مس ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان