بخشدار مرکزی رفسنجان مطرح کرد:

عواید خانه حاج آقا علی مشخص شود/ سهم مردم رفسنجان را برگردانید

  • شناسه خبر: 178831
عواید خانه حاج آقا علی مشخص شود/ سهم مردم رفسنجان را برگردانید

بخشدار مرکزی رفسنجان گفت: مسئولین شهرستان و استان وضعیت عواید روستای قاسم آباد را مشخص کنند چراکه تبعات اجتماعی به دنبال دارد و گرفتاری های آن به گردن ماست.

خانه » رفسنجان » عواید خانه حاج آقا علی مشخص شود/ سهم مردم رفسنجان را برگردانید

به گزارش خانه خشتی؛ مصطفی بخشی در گفت و گو با خانه خشتی در خصوص انعقاد قرارداد واگذاری خانه حاج آقا علی به مدت ۹ سال به شهرداری رفسنجان اظهار کرد: روز گذشته در مراسم واگذاری خانه حاج آقا علی به شهرداری،بخشداری، دهیاری و شورای اسلامی روستا حضور نداشتند.
بخشدار مرکزی رفسنجان ضمن اظهار خوشحالی از ساماندهی خانه حاج آقاعلی، افزود: هیچ کدام از مسئولین روستای قاسم آباد از این جلسه اطلاع نداشتند در صورتی که مجموعه تاریخی خانه حاج آقا علی در این روستا قرار دارد.
وی تصریح کرد: عواید این مجموعه تاریخی و املاک وقفی که در مجموعه خانه حاج آقاعلی و روستای قاسم آباد وجود دارد هیچ چیز آن عاید روستا نمی شود و دهیاری و شورای اسلامی روستا از این عواید چیزی به دست نمی آورند ولی ما باید جوابگوی تبعات اجتماعی آن باشیم.
بخشی گفت: مسئولین شهرستان و استان وضعیت عواید این روستا را مشخص کنند چراکه تبعات اجتماعی به دنبال دارد و گرفتاری های آن به گردن ماست.
بخشدار مرکزی رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به موضع معاون عمرانی استانداری کرمان در خصوص نادیده گرفتن سهم معادن رفسنجان اشاره کرد و عنوان کرد: در بخش مرکزی رفسنجان فقط در حومه شرقی نزدیک ۵۰ درصد روستاها دچار بحران کم آبی هستند، نزدیک ده روستا با تانکر آبرسانی می شود مردم منطقه خنامان آب آشامیدنی ندارند از آب قنات استفاده می کنند و آب آشامیدنی با تانکر به آنجا منتقل می شود.
وی ادامه داد: جاده داوران از جاده های پرخطر است تصادف و کشته می دهد، روستاهای اطراف سرچشمه نزدیک معدن، چهل سال است که هنوز آسفالت نشده اند و مشکل کم آبی دارند.
بخشی تصریح کرد: حق مردم رفسنجان مانند گوشت قربانی در کرمان تقسیم شده است از مسئولین استان می خواهیم حق رفسنجان را به شهرستان برگردانند تا بتوانیم حداقل، بحران کم آبی را در روستاها رفع کنیم تا بیش از این خجالت زده مردم نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بخشدار مرکزی رفسنجان روستای قاسم آباد رفسنجان مصطفی بخشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان