اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان برگزار می کند:

اولین همایش ملی آموزش های مجازی در حوزه آموزش و پرورش

  • شناسه خبر: 178749
اولین همایش ملی آموزش های مجازی در حوزه آموزش و پرورش

اولین همایش ملی آموزش های مجازی در حوزه آموزش و پرورش رفسنجان برگزار می شود

خانه » رفسنجان » اولین همایش ملی آموزش های مجازی در حوزه آموزش و پرورش

به گزارش خانه خشتی؛ محمد کرمی نیا ؛ عضو شورای سیاست گذاری این همایش در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: اندیشمندان زیادی براین نکته تاکیدکرده اندکه بدون علم نمی توان جامع های مستقل، آزاد و سربلند به وجود آورد.

جایگاه و نقش آموزش در این میان، اساسی و بی بدیل است. غفلت وبی توجهی به مقوله آموزش، خسارات جبران ناپذیری را برای آینده کشور رقم خواهدزد. همچنین،تقلید کورکورانه و یا جهت گیری های نامناسب درامر آموزش و در نظرنگرفتن نیازهای اساسی کشور دراین زمینه، موجب اتللاف سرمایه های مادی و معنوی خواهدشد. حال باتوجه به شرایط کنونی این روزها و تأثیر ویروس کرونا بر زندگی، آموزش را نیز خانه نشین کرده است،اما در این عرصه ی حساس، اساتید، معلمان و کادرآموزشی، با فناوری های نوین به یاری دانش آموزان آمده اند.

کرمی نیا گفت: انتقال تجربیات مدیران، اساتید و صاحبنظران، تهیه محتوای الکترونیکی در درس‌های مدسه ای، تدریس همزمان و ناهمزمان درمحیط یادگیری الکترونیکی، ارزشیابی مستمر و پایانی درمحیط یادگیری الکترونیکی، شیوه‌های آموزش استادان و معلمین برای تدریس اثربخش درمحیط یادگیری الکترونیکی، طراحی فعالیت‌ها و تکالیف یادگیری در محیط الکترونیکی، پشتیبانی آموزشی مستمر از دانش آموزان و اساتید در محیط الکترونیکی، تجربه‌های آموزنده استادان و دانش آموزان از یادگیری الکترونیکی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا و ده ها موضوع دیگر مرتبط با مسئله آموزش مجازی نیازمند مطالعه دقیق و علمی برای غلبه بر مشکلات پیشرو است، لذا در همین راستا برگزاری «اولین همایش ملی آموزش های مجازی در حوزه آموزش و پرورش» به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، فرصت مناسبی را برای تبادل نظر و ارائه پژوهش ها و تجربیات آموزشی در حوزه های مختلف فراهم خواهدکرد و به تعمیق بررسی و حل مسائل حوزه تعلیم و تربیت کمک شایانی خواهدنمود.

عضو شورای سیاست گذاری این همایش افزود: دبیرخانه تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ در محورهای آموزشی، پژوهشی، پرورشی آماده دریافت مقالات، پایان نامه ها، کتب تألیفی و طرح های پژوهشی می­باشد.

وی ادامه داد: از امتیازات ویژه این همایش می توان به نمایه سازی آثار ارسالی در پایگاه های معتبر علمی از جمله : سیویلیکا، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی ، sid ، مرکز استنادی علمی ایرانیان، کنسرسیوم محتوای ملی و … اشاره کرد. همچنین آثار ارسالی در کتاب همایش به چاپ خواهد رسید و چاپ پایان نامه ها،کتب تألیفی و جزوات اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان در قالب کتاب توسط انتشارات معتبر کشور باحمایت همایش صورت خواهد گرفت.

کرمی نیا در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به دبیرخانه همایش ، به نشانی اینترنتی www.tpconf.ir مراجعه نمایند و در صورت داشتن سوال می­توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ با دبیرخانه این همایش تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اداره آموزش و پرورش رفسنجان اولین همایش ملی آموزش های مجازی در حوزه آموزش و پرورش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان