فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان مطرح کرد؛

خبرنگاران هیات اندیشه ورز پلیس هستند

  • شناسه خبر: 178738
خبرنگاران هیات اندیشه ورز پلیس هستند

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت:

خانه » اجتماعی » خبرنگاران هیات اندیشه ورز پلیس هستند

به گزارش خانه خشتی، سردار ناظری در ارتباط الکترونیک با خبرنگاران شمال استان با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای خبرنگار و همچنین شهدای گرانقدر عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: به نمایندگی از جامعه پلیس استان از خبرنگاران به جهت همراهی و تلاشی که در عرصه نظم و امنیت اجتماع داشتید، قدردانی می کنم.
وی با بیان اینکه نقش اصلی در تامین نظم و امنیت امروز را مردم عزیز ما دارند تصریح کرد: پل ارتباطی پلیس با مردم شما خبرنگاران هستید، اگر این ارتباط ایجاد نمیشد قطعا ما در عرصه های نظم و امنیت مشکلاتی را داشتیم.

ناظری بیان کرد: کرمان از مناطق دشواری است که شرایط عرصه خبرنگاری را نسبت به سایر مناطق کشور دشوار کرده است؛ نیروهای انتظامی استان نیز در این حوزه با شما همسانی دارد و در مناطق سخت و دشوار ماموریت دارند

وی افزود: امنیت و آرامش امروز مرهون شهدای عزیز در عرصه های مختلف است که لباس سبز افتخار افرین خود را رنگین به خون سرخشان کردند و شهدایی که قلم و لنز دوربین آنها رنگین به خون مطهرشان شد.
ناظری بیان کرد: شما خبرنگاران صادق و فداکار در حوزه همکاری با پلیس خوش درخشیدید، تصاویر هنرمندانه شما احساس امنیت را در جامعه ارتقا می دهد؛ در این عرصه بایستی تلاش بیشتر شود.
وی خاطر نشان کرد: با اطلاع رسانی به موقع و شفاف همراه با واقعیت تمام موضوعات، احساس امنیت خدشه دار نمی شود.


فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پلیس امروز به سمت پلیس در تراز انقلاب حرکت می کند، این فرمان رهبر انقلاب است و یکی از ابزارهای ان تبدیل پلیس به پلیس هوشمند است.

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران به عنوان هیات اندیشه ورزان پلیس همکاری می کنند، رسالت خودشان را فدای هیچ مصلحتی نمی کنند جزء نظام و ارزش های آن، هرجا انتقاد سازنده ای بوده با شفافیت اعلام کردند و پلیس امروز انتقاد پذیری و همفکری با خبرنگاران را از ابزار هوشمند سازی خود می داند.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: در جریان شیوع ویروس منحوس کرونا کوچترین تاثیری در ماموریت پلیس نگذاشت، پلیس در شب و روز در خط مقدم در کنار مدافعان سلامت خوش درخشید، در برخورد با کسانی که در روزهای اول به عنوان محتکر، اقلام بهداشتی را از مردم دریغ می کردند و چه در بخش های دیگر با شجاعت ماموریت محوله را انجام داده است.


وی در ادامه با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی در استان اظهار کرد: به نسبت سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش کشفیات و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر را در استان داشتیم و بیش از ۷۳ تن انواع مواد مخدر کشف و باندهای زیادی منهدم شدند.

ناظری گفت: در تصادفات رانندگی با همکاری مردم بیش از ۳۴ درصد کاهش تلفات جاده ای را داشتیم که ۸۰ درصد تلفات در جاده های برون شهری رخ داده است، می طلبد مردم در سفرهای بین شهری بیشتر رعایت نکات ایمنی داشته باشند.
وی تصریح کرد: در حوزه سرقت نیز علیرغم تلاش های زیادی داشتیم ۱۰ درصد کشف سرقت ها و بیش از سه درصد کشف وقوع سرقت را داشته ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خبرنگار روز خبرنگار نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان