نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

ما خواهان راه‌اندازی و احیای شرکت تعاونی پسته رفسنجان هستیم

  • شناسه خبر: 178696
ما خواهان راه‌اندازی و احیای شرکت تعاونی پسته رفسنجان هستیم

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهان راه‌اندازی و احیای شرکت تعاونی پسته رفسنجان هستیم، باید این شرکت را از باندبازی و جناج‌بازی در بیاوریم و به سهامداران واگذار کنیم.

خانه » اجتماعی » ما خواهان راه‌اندازی و احیای شرکت تعاونی پسته رفسنجان هستیم

به گزارش خانه خشتی؛ نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با مسوولان شرکت تعاونی پسته رفسنجان در دفتر این شرکت در تهران دیدار کرد.
حجت‌الاسلام  حسین جلالی انگیزه خود از این دیدار را حل مسئله پسته رفسنجان، دفاع از حق مردم شهرستان رفسنجان و انار و برگرداندن محصول پسته به جایگاه خود عنوان کرد و اظهار داشت: در این دیدار، بنده به آقای هاشمیان گفتم که من صادقانه و به دور از سیاسی کاری به میدان آمدم که کمک کنم شرکت پسته رفسنجان به جایگاه خود برگشته و قدرت قدیمی خود را پیدا کند.
حجت‌الاسلام جلالی با ابراز تأسف از این که شرکت تعاونی تولید کنندگان پسته رفسنجان هم اکنون بعد از گذشت بیش از نیم قرن از تأسیس آن، وضعیت مناسبی ندارد و بخشی از دارایی‌های شرکت فروخته شده، افزود: با این تعداد سهامدار (۷۰هزار) وضعیت شرکت باید به عنوان بزرگترین شرکت تعاونی کشور بهتر از این باشد.
وی عنوان کرد: مردم سهامدار این شرکت هستند و لکن متاسفانه کمترین نقش را در مدیریت شرکت داشته اند و در طی این سالها باید دید چقدر سهام مردم ارزش پیدا کرده و خیلی مشتاق هستم به عنوان نماینده مردم ارزش هر سهم را بدانم و همچنین خواهان شفافیت مالی شرکت هستم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تراز مالی و حسابرسی دقیق شرکت دیگر خواسته ماست که متأسفانه اطلاع‌‌رسانی درست و همه جانبه ای از برگزاری مجمع اول که در اول مرداد ۹۹ برگزار شده و چهارشنبه ۲۲ مرداد مجمع دوم برگزار می‌شود، صورت نگرفته و اطلاع نداریم چه اشخاصی ثبت‌نام کردند و اطلاع‌رسانی دقیقی نشده است تا کسانی که متخصص پسته هستند امکان ثبت نام پیدا کنند
وی با بیان اینکه ما خواهان راه‌اندازی و احیای شرکت هستیم و در خواست ما این است به انتخاب مردم احترام بگذاریم و شرکت را باید از باندبازی و جناج‌بازی در بیاوریم و به سهامداران واگذار کنیم.
حجت‌الاسلام جلالی ابراز داشت: نقش مردم به‌عنوان سهامداران اصلی باید پررنگ باشد. شرکت باید مردم را محرم بداند و آنها گزارش شرکت و صورتحساب‌ها را ببینند و از دارایی‌ها و سایر فعالیت‌های شرکت اطلاع داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: بنده پیشنهاد دادم با توجه به فراهم کردن ساز و کار قانونی که انجام دادم، برای زنده کردن شرکت و یک انتخابات واقعی و فراگیر یک هفته به تعویق بیفتد و دیگر اینکه انتخابات آزاد باشد و ضمن اطلاع رسانی برای ثبت نام متخصصان، تولیدکنندگان و تجار، به هرچه مردم انتخاب کردند احترام بگذاریم و هرکس هم انتخاب شد برای ما محترم بوده و به او کمک می‌کنیم و شرکت را به جایگاه خود برمی‌گردانیم.
جلالی اظهار امیدواری کرد بزرگان، پیشکسوتان، متخصصان و صاحبان تجربه همچنین کشاورزان و صادرکنندگان در انتخابات کاندیدا شوند و مردم به آنها رای دهند.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: شرکت شیب نزولی پیدا کرده و با این روندی که انتخابات برگزار می‌شود معلوم نیست تا چندماه آینده خبری از شرکت باشد چراکه این شیب به سمت سقوط شرکت پیش می‌رود.
وی بیان داشت: اگر صادقانه با مردم برخورد نکنیم صورتحساب و تراز مالی ندهیم و راه را برای بازرسان باز نکنیم، متضرر می‌شویم.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس افزود: تعاونی‌ صادقانه با ما برخورد نکرد و اطلاعیه‌ها را به‌درستی به اطلاع مردم نرساندند، اداره تعاون کرمان و رفسنجان اگر صادقانه با مردم برخورد می‌کردند با این مشکلات مواجه نمی‌شدیم، این لابی‌گری‌ها موجب می‌شود تعاونی‌ها یکی پس از دیگری ورشکسته شوند.
وی در پایان متذکر شد: ما کمک می‌کنیم به‌عنوان وکیل و نماینده مردم حق و سهام مردم از بین نرود و مردم متضرر نشوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام جلالی نماینده رفسنجان شرکت تعاونی پسته نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان