افتتاح شعبه خیریه کوثر در بخش کشکوئیه رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 178664
افتتاح شعبه خیریه کوثر در بخش کشکوئیه رفسنجان + تصاویر

صبح امروز شعبه خیریه کوثر در بخش کشکوئیه رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

خانه » رفسنجان » افتتاح شعبه خیریه کوثر در بخش کشکوئیه رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ محسن اسماعیلی صبح امروز در مراسم افتتاح شعبه خیریه کوثر در بخش کشکوئیه رفسنجان اظهار کرد: خیریه از سال ۹۰ در رفسنجان با هدف تهیه جهیزیه برای نیازمندان تاسیس شد که تاکنون قریب به ۹۰۰ مورد جهیزیه به مبلغ ۲ میلیارد ۸۰۰ میلیارد تومان و قریب دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام قرضه الحسنه به نیازمندان پرداخت کرده است.

مسئول خیریه کوثر رفسنجان با اشاره به اینکه خیرین حمایت خوبی از این خیریه داشتند و با تاکید بر اینکه هدف خیریه رقابت نیست، گفت: در سطح شهرستان ۲۱ خیریه وجود دارد که با همدیگر همکاری و ارتباط دارند ضمن اینکه از طریق سایت، نیازمندان واقعی را ثبت کردیم تا از موازی کاری جلوگیری شود در کشکوئیه هم این روند ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته ۵۰ خانواده نیازمند بخش کشکوئیه تحت پوشش خیریه کوثر قرار گرفتند و در تهیه کمک جهیزیه، حداقل اقلام شامل یخچال، اجاق گاز و وسایل ضروری با حفظ کرامت خانواده به آنها ارائه شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: دلیل افتتاح شعبه خیریه کوثر در بخش کشکوئیه به خاطر جذب بهتر خیرین این منطقه، ارائه خدمت به نیازمندان واقعی و حذف مسافت راه نیازمندان کشکوئیه به رفسنجان است.

وی با اشاره به راه اندازی صندق وام قرض الحسنه در خیریه کوثر بیان کرد: با راه اندازی صندوق وام در خیریه کوثر وام بدون سود در اختیار نیازمندان قرار می گیرد که این موضوع هم در بخش کشکوئیه پیگیری می شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه خیریه کوثر بدون تحقیق یک ریال به نیازمندان کمک نمی کند، گفت: گروه تحقیق قوی داریم که مستقیم به خانواده های نیازمند سر می زنند و  با شناسایی نیازمندان واقعی براساس نیازهای خانواده (به صورت وام یا از طریق دیگر) به آنها خدمات ارائه می کنند.

وی افزود: توزیع مواد غذایی (گوشت قربانی و عقیقه) با کمک خیرین در بخش کشکوئیه در دستور کار داریم که با تجهیز سردخانه برای این بخش، به نیازمندان کمک رسانی می شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاح شعبه خیریه کوثر در کشکوئیه خیریه کوثر رفسنجان محسن اسماعیلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان