اهدای زندگی به ۳ بیمار نیازمند توسط جوان رفسنجانی

  • شناسه خبر: 178640
 اهدای زندگی به ۳ بیمار نیازمند توسط جوان رفسنجانی

جوان ۳۶ ساله رفسنجانی به نام مسلم حمید پور عرب بدویی در روز تولدش به ۳ بیمار نیازمند زندگی اهدا می بخشد.

خانه » رفسنجان »  اهدای زندگی به ۳ بیمار نیازمند توسط جوان رفسنجانی

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع )، مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد :جوان ۳۶ ساله رفسنجانی به نام مسلم حمید پور عرب بدویی در روز تولدش به ۳ بیمار نیازمند زندگی اهدا می بخشد.
زهرا عظیمی ادامه داد:اهدا کننده که به دلیل تصادف در شب سیزدهم مرداد دچار مرگ مغزی وبه این مرکز انتقال داده شده ودر بخش آی سی یو ۱بستری بود؛ قلب ،کبد و دوکلیه اش اهدا می شود.
وی توضیح داد:بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) امروز میزبان دومین تیم برداشت اعضا از تهران و کرمان در سال جدید خواهد بود که گیرنده قلب
پسرجوان ۱۸ساله ای است که در بیمارستان مسیح دانشوری تهران همزمان با این جوان نیکو کار برای گرفتن قلب و یک کلیه اماده عمل می شود ؛همچنین کبد به کرمان و یک کلیه هم به شیراز انتقال داده خواهد شد .
عظیمی تصریح کرد :تا کنون در رفسنجان ۱۰ اهدای قلب صورت گرفته که چهار مورد با اورژانس هوایی در این بیمارستان انجام شده است .
وی با اشاره به زحمت های همکارانش در بخش اورژانس و آی. سی .یو ۱ بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع)تا کید کرد :عمل های برداشت اعضا با تیم جراحی اتاق عمل همین بیمارستان و با حضورجراح قلب از تهران ، جراح کبد و کلیه از کرمان انجام می شود.
عظیمی توضیح داد: امزوز روز تولد این جوان نیکوکار است که به سه بیمار نیازمند زندگی می بخشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اهدای عضو بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان