مدیرعامل شرکت آبفای رفسنجان مطرح کرد؛

آغاز عملیات بازسازی شبکه آب روستایی از اول  مهرماه سال جاری/مشکل آب روستای ده شفیع حل می شود

  • شناسه خبر: 178617
آغاز عملیات بازسازی شبکه آب روستایی از اول  مهرماه سال جاری/مشکل آب روستای ده شفیع حل می شود

مدیرعامل شرکت آب رفسنجان با اشاره به مشکلات آب روستاها بیان کرد: در صدد هستیم در سال جاری توسعه و بازسازی شبکه آب روستایی را تا جایی که در توان باشد انجام دهیم.

خانه » رفسنجان » آغاز عملیات بازسازی شبکه آب روستایی از اول  مهرماه سال جاری/مشکل آب روستای ده شفیع حل می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حسین چرخ انداز در گفتگو با خانه خشتی با اشاره به اینکه در سال جاری مجوز سه حلقه چاه در رفسنجان اخذ شده است، اظهار کرد: سه حلقه چاه با دبی ۸۵ لیتر بر ثانیه آب و اجرای ۵۳۰۰ متر خط انتقال آب در رفسنجان تجهیز و وارد مدار بهره برداری شد که تا حدودی مشکل آب شهرستان رفع شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای رفسنجان با اشاره به افزایش ۳۰ درصد مصرف آب نسبت با سال های گذشته افزود: مردم باید در مصرف آب صرفه جویی کنند، اگر حداقل ۱۰ درصد در مصرف آب صوفه جویی شود دچار قطعی آب نخواهیم شد.
وی با اشاره به افزایش انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان گفت: شهروندان انشعابات غیر مجاز را به سامانه ۱۲۲ گزارش دهند تا نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

چرخ انداز گفت: پمپ هایی که مستقیم به شبکه آب وصل هستند مشکل بزرگی برای کمبود آب و از طرفی تضییع حقوق مردم و همسایه محسوب می شوند از مردم درخواست داریم این موارد را به ما گزارش دهند تا با مجوزهایی که از دادستان داریم و همچنین با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

مدیرعامل شرکت آب رفسنجان با اشاره به مشکلات آب روستاها بیان کرد: در صدد هستیم در سال جاری توسعه و بازسازی شبکهآب روستایی را تا جایی که در توان باشد انجام دهیم.

وی افزود: روستاهای ده شفیع، محمدآباد مختار، ابراهیم آباد حاجی ، شهرک عباس آباد حاجی و سعادت آباد و کبوترخان از روستاهایی هستند که بیشترین تنش آب را دارند، اسناد و پیمانکار آماده است از مهرماه سال جاری بر روی این روستا کار می کنیم تا در سال آینده دچار تنش آبی نشوند.
چرخ انداز با تاکید بر همکاری فرمانداری، بخشداری و پیگیری نماینده شهرستان برای جذب اعتبار در این خصوص گفت:خبرهای خوبی در خصوص تصفیه خانه آب مرکزی در راه است و همچنین تصفیه خانه حومه شرقی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها:
بحران آب در روستاها رفسنجان روستای ده شفیع رفسنجان مدیرعامل شرکت آب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان