اجرای مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه و پویش «نذر قربانی» در رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 178579
اجرای مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه و پویش «نذر قربانی» در رفسنجان + تصاویر

در آستانه عید سعید قربان پویش «نذر قربانی» با محوریت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان و زیر نظر ناظران بهداشتی اجرا شد.

خانه » سیاسی » اجرای مرحله دوم رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه و پویش «نذر قربانی» در رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در آستانه عید سعید قربان و با توجه به تأثیر سوء بیماری کرونا در وضعیت اقتصاد خانواده‌ها و نابسامانی برخی مشاغل، پویش «نذر قربانی» با محوریت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان و زیر نظر ناظران بهداشتی انجام پذیرفت.

وی افزود: این پویش با مشارکت و همکاری اقشار مختلف مردم، اصناف پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، مساجد، و سایر خیران مردمی در قالب یک هزار  سبدمعیشتی به ارزش میانگین سیصد هزارتومان و همچنین ۶۰میلیون تومان جهیزیه کالا؛ ذبح ۱۰۲ رأس گوسفند و تعداد شش عدد گوساله و  ۱۵نفر شتر در طرح هر حوزه مقاومت و هر پایگاه مقاومت یک قربانی به نیت سرداردلها انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: گوشت نذری ذبح شده در پویش نذر قربانی به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در شهرستان رفسنجان اهدا شد.

سرهنگ پساوند تصریح کرد: باهمکاری و مساعدت مجتمع صنعتی مس سرچشمه رفسنجان به تعداد۱۰۰۰ نفر سرپرست خانواده مستمند و آسیب دیده در بحث کرونا مبلغ نقدی به حساب هزار نفر واریز می شود.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان