سپاه و بسیج نیاز پارچه ای کارخانه های ثبت شده در سامانه imed.ir را برآورده می کند

  • شناسه خبر: 178572
سپاه و بسیج نیاز پارچه ای کارخانه های ثبت شده در سامانه imed.ir را برآورده می کند

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت سازمان صمت استان کرمان با اشاره به کمبودماسک دراین استان گفت: سپاه و بسیج اصناف داوطلبانه پذیرفتند که پارچه مخصوص ماسک را از مبدأ گرفته و به کارگاه ‌های تولیدی ماسک ثبت نام شده در سامانه imed.ir تحویل دهند.

خانه » رفسنجان » سپاه و بسیج نیاز پارچه ای کارخانه های ثبت شده در سامانه imed.ir را برآورده می کند

به گزارش خانه خشتی؛ سینا خسروی عصر  روز  گذشته در بازدید از کارگاه‌ تولید ماسک موسسه خیریه خیّرین گمنام رفسنجان بیان کرد: طبق آخرین گزارشی که دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان به ما اعلام کرده است روزانه ۴۰۰ هزار عدد ماسک در سطح استان مورد نیاز مردم و کادر درمانی در مراکز بهداشتی و بیمارستان های شهرستان ها است.
معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت سازمان صمت استان کرمان تصریح کرد: کارگاه های سطح استان کرمان روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک تولید می کنند و کمبود ماسک به دلیل کمبود پارچه مخصوص ماسک است.
وی ادامه داد: با شیوع بحران کرونا کارگاه های تولید ماسک در شهرستان ها راه اندازی شد که یکی از این کارگاه های بی نظیر در رفسنجان ( موسسه خیریه گمنام ) است و روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر تولید می کند.
خسروی خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات، تجهیزات و دستگاه های به روز در این کارگاه و نیز اشتغالزایی خوب، پیش بینی تولید ۳ برابری ماسک در روز تا پایان ماه را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: تأمین مواد اولیه به خصوص پارچه مخصوص ماسک یکی از مشکلات کارگاه های تولید ماسک در سطح استان است و برای اینکه پارچه از مبدأ تولید به بهترین شکل تا کارگاه‌ ها ماسک دوزی انتقال یابد سپاه و بسیج اصناف به این موضوع ورود کرده و داوطلبانه پذیرفتند که پارچه مخصوص ماسک را از مبدأ تحویل بگیرند و به کارگاه ‌ها برسانند.
خسروی تأکید کرد: این پارچه فقط به کارگاه های تولید ماسکی تحویل داده می شود که در سامانه imed.ir ثبت نام شده باشند و خود اظهاری خود را انجام داده باشند.

انتهای پیام

برچسب ها:
رفسنجان کارگاه تولیدماسک خیریه خیرین گمنام معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت سازمان صمت استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان