فرماندار رفسنجان:

زندان رفسنجان باید به خارج از شهر منتقل شود

  • شناسه خبر: 178564
زندان رفسنجان باید به خارج از شهر منتقل شود

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه احداث زندان جدید با بازدارندگی بیشتر نیاز رفسنجان است، تاکید کرد: زندان رفسنجان برای داشتن شرایط خوب باید جابه‌جا شود و برای جابه‌جایی آن برنامه داریم.

خانه » اجتماعی » زندان رفسنجان باید به خارج از شهر منتقل شود

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی‌هرندی در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره زندان شهرستان رفسنجان، با قدردانی از زحمات پرسنل زندان رفسنجان اظهار کرد: برای آقای سلحشور آرزوی توفیق داریم و برای آقای اختیارآبادی رئیس جدید زندان رفسنجان آرزوی موفقیت داریم.

وی در ادامه افزود: در مورد بودجه کاملا اشتباه است که با بودجه اندک مسئولیت همه امور مالی و عمرانی به عهده قوه مجریه گذاشته شود از طرفی هیچ بودجه‌‌ای اختصاص داده نشود در حالی که شرکت‌هایی سازمان زندان‌ها با درآمدزایی دارند که ماحصل آن به زندان رفسنجان نمی‌رسد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: زندان رفسنجان برای داشتن شرایط خوب باید جابه‌جا شود برای جابه‌جایی آن نیز برنامه داریم، هم امکاناتی داریم که می تواند در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار بگیرد و یا زمین آن در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا بر اساس قوانین و مقررات احداث شود.

رئیس شورای تامین شهرستان رفسنجان با بیان اینکه در سال ۷۲ زندان فعلی خارج از شهر ساخته شده است، تصریح کرد: این زندان در کنار اردوگاه قرار گرفته، کشش تعداد زندانیان را ندارد، سیستم تهویه مناسبی ندارد، اطرافیان آن از دست زندان شاکی هستند.

فصیحی هرندی با طرح این سوال که آیا مسئولیت این مسائل بر عهده فرماندار شهرستان با بودجه های اندک است یا بر عهده سازمان زندانها و بودجه های این سازمان، گفت: اداره زندانها زیر مجموعه قوه قضائیه است و زندان جدید باید با بودجه سازمان زندانهای کشور و امکانات وسیعی که دارد، در رفسنجان احداث شود.

فرماندار رفسنجان با تاکید بر اینکه زندان جدید باید بر اساس متد جدید و بازدارندگی بیشتر احداث شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که با اداره کل زندانهای استان در خصوص جابجایی زندان رفسنجان تفاهم نامه منعقد کنیم چرا که اراضی بالادستی خوبی برای ساخت زندان وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
زندان رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان