فرمانده یکی از پایگاه نمونه جذب کمک های مومنانه در رفسنجان مطرح کرد؛

لازمه کار جهادی، از خود گذشتگی است

  • شناسه خبر: 178455
لازمه کار جهادی، از خود گذشتگی است

فاطمه حسینی با تاکید بر اینکه پا در عرصه کار جهادی گذاشتن، فقط از خود گذشتگی می خواهد، گفت: امیدواریم از خودگذشتگی بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در وجود همه باشد و بتوانند از روی اخلاص عمل افراد محروم را شناسایی و کمک رسانی کنند.

خانه » فرهنگی مذهبی » لازمه کار جهادی، از خود گذشتگی است

به گزارش خانه خشتی؛ فاطمه حسینی فرمانده پایگاه بسیج خواهران الزهرا (س) رفسنجان؛ قریب هشت سال است که در این پایگاه فعالیت دارد و توانسته با همکاری خواهران بسیجی در این روزهایی که کرونای ناخوانده مشکلات و گرفتاری زیادی برای خانواده های بی بضاعت درست کرده، با سیل کمک های مومنانه همراه شود و به عنوان پایگاه نمونه در جذب کمک های مومنانه معرفی شود.

پایگاه الزهرا رفسنجان که از روزهای آغازین شیوع کرونا کارگاه تولید ماسک به نام شهید محمد مهدی زینلی را براه انداخته است، همچنان با توان مضاعف فعالیت آن را پیش می برد.

فاطمه حسینی در گفتگو با خانه خشتی از فعالیت پایگاه و بصیرت بسیجیانش بیشتر می گوید.

وی انگیزه اصلی فعالیت در این پایگاه را ادامه دهنده راه شهدا می داند و می گوید: بسیجیان این پایگاه از خانواده های شهدا و ایثارگران هستند و با سختی هایی که این انقلاب به وجود آمده است آشنایی دارند و آن را لمس کرده اند نیت این بسیجیان این است که از قافله شهدا عقب نمانند و پیام شهدا را به دیگران و نسل جوان انتقال دهند.

حسینی می افزاید: کمک های مومنانه این روزها با با کمک های پشت صحنه دوران دفاع مقدس یکسان است ولی مدل و شیوه اش فرق دارد آن موقع اخلاص بالاتر بود، دنبال نام و شهرت نبودند بیشتر کمک ها گمنام بود با این حال بانوان بسیجی این پایگاه هدفشان اخلاص است.

وی با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط این پایگاه بسیج بیان می کند: در ابتدای شیوع کرونا این کارگاه روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ ماسک تولید می کرد؛ الان پارچه کمتر شده است روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ ماسک تولید و به موکب خاتم الانبیاء و بسیج دانشجویی تحویل داده می شود و آنها بین نیازمندان توزیع می کنند.

فرمانده پایگاه بسیج خواهران الزهرا (س) رفسنجان می گوید: از ۱۵ فروردین امسال بانوان بسیجی این پایگاه به صورت جهادی برای دوخت ماسک ورود پیدا کردند و در مرحله اول کمک های مومنانه بالغ بر ۱۵۰ بسته معیشتی هر بسته به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان توسط بسیجیان این پایگاه تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: این پایگاه در بحران سیل اخیر در کشور، پنج دستگاه ماشین از اقلام و مایحتاج ضروری از جمله؛ آب معدنی، نان بربری، پوشاک، شیرخشک، روغن و برنج تهیه و به مناطق سیل زده فرستاده است.

حسینی گفت: قربانی کردن گوسفند، ختم قرآن به صورت مجازی یا حضوری و پخت و توزیع غذا بین نیازمندان به مناسبت عید غدیر از جمله برنامه هایست که در دستور کار این پایگاه  قرار دارد.

فرمانده پایگاه بسیج الزهرا رفسنجان با تاکید بر اینکه پای در عرصه کار جهادی گذاشتن، فقط از خود گذشتگی می خواهد، گفت: امیدواریم از خودگذشتگی بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در وجود همه باشد و بتوانند از روی اخلاص عمل افراد محروم را شناسایی و کمک رسانی کنند.

حسینی ادامه داد: خیریه حسینیه الشهدای رفسنجان این پایگاه علاوه بر تولید ماسک، جهت تهیه جهیزیه برای خانواده های بی سرپرست و کمک به نیازمندان و همفکری و رایزنی برای کارهای خیر اقدام می کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
پایگاه بسیج الزهرا رفسنجان رفسنجان فاطمه حسینی کمک مومنانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان