بازدید نماینده مردم رفسنجان با هیئت رئیسه دانشگاه ولی عصر + تصاویر

  • شناسه خبر: 178409
بازدید نماینده مردم رفسنجان با هیئت رئیسه دانشگاه ولی عصر + تصاویر

حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به همراه مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با رییس و هیأت رییسه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان دیدار و گفتگو کرد.

خانه » آخرین اخبار » بازدید نماینده مردم رفسنجان با هیئت رئیسه دانشگاه ولی عصر + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛  حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی روز گذشته به همراه مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با رییس و هیأت رییسه این دانشگاه در دفتر ریاست این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رییس دانشگاه حسن رنجبرعسکری در ابتدا گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و فعالیت های دانشگاه تا کنون ارائه داد و سپس به همکاری های گوناگونی که این دانشگاه و نماینده مجلس می‌توانند در جهت رفع مشکلات شهرستان داشته باشند، اشاره کرد.

بعد از صحبت‌های هریک از اعضای هیأت رییسه این دانشگاه، دکتر جلالی ضمن بیان راهکارهای برخی از مشکلات، افق پیش روی کشور را بسیار روشن توصیف کرد و گفت: سال ۱۴۰۰ سال شکوفایی کشور خواهد بود و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان باید در این شکوفایی پیشتاز باشد.

بعد از اتمام این جلسه، نماینده مجلس به همراه افراد حاضر، در ابتدای بازدید خود از قسمت های مختلف دانشگاه به زیارت قبور شهدای گمنام این دانشگاه رفته و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند، سپس از قسمت های مختلف دانشگاه بازدید کرده و از نزدیک در جریان طرح های نیمه‌تمام این دانشگاه قرار گرفتند.

عکس و خبر از سید امیر مهدی رضایی

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازدید از دانشگاه ولی عصر حجت الاسلام جلالی نماینده رفسنجان دانشگاه ولی عصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان