صدور ۱۳ مجوز تاسیس و فعالیت موسسه فرهنگی قرآن و عترت

  • شناسه خبر: 178330
صدور ۱۳ مجوز تاسیس و فعالیت موسسه فرهنگی قرآن و عترت

مسئول کانون قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: ۷۵ خانه قرآنی و ۱۳ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در شهرستان رفسنجان، سرچشمه، نوق، صفائیه و کشکوییه مجوز های لازم را اخذ و فعالیت قرآنی دارند.

خانه » آخرین اخبار » صدور ۱۳ مجوز تاسیس و فعالیت موسسه فرهنگی قرآن و عترت

به گزارش خانه خشتی؛ امیر زینلی مسئول کانون قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: شهرستان رفسنجان در زمینه فعالیت و صدور مجوز موسسات و خانه های فرهنگی قرآن و عترت در سطح استان از رتبه بالایی برخوردار است.

وی افزود: ۷۵ خانه قرآنی و ۱۳ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در شهرستان رفسنجان، سرچشمه، نوق، صفائیه و کشکوییه مجوز های لازم را اخذ و فعالیت قرآنی دارند.

زینلی عنوان کرد: در هر مرحله ۲۵۰۰ قرآن آموز در این موسسات به آموزش قرآن می پردازند.

وی اجرای طرح آموزشی شامل حفظ، قرائت، تدبر و تفسیر، ترجمه و مفاهیم و طرح تبلیغی ترویجی شامل محافل انس با قران، اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی طرح حمایتی و پشتیبانی را از جمله فعالیت های این موسسات خواند و گفت: امسال ۶۰ طرح و برنامه بر طبق بودجه سازمان تبلیغات اسلامی و استانداری به تصویب رسید که از این تعداد شش طرح بر اساس بودجه دولتی و مابقی آن با مشارکت مردم اداره میشود.

مسئول کانون قرآن و عترت شهرستان رفسنجان بیان کرد: اجرای طرح های حفظ قران، رحله و ختم قرآن برای اموات، نهضت قرآن آموزی، طرح منهاج( آموزش نهج البلاغه) و آموزش آنلاین از دیگر فعالیت های کانون قرآن و عترت است.

وی ضمن قدردانی از مجتمع مس سرچشمه (حامی فرهنگ وادب) افزود: با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تا کنون ۵۰۰ جلد کتاب بیانیه گام دوم انقلاب و ۳۰۰ خطبه حضرت فاطمه (س) میان مردم توزیع و همچنین کتابچه خطبه غدیریه به مناسبت عید غدیر توزیع خواهد شد.

زینلی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شش موسسه فرهنگی قرآن و عترت ضمن مشارکت در فعالیت های جهادی اقدام به تهیه ماسک، ضد عفونی معابر و تهیه و توزیع بسته های معیشتی وتهیه جهیزیه به افراد بی بضاعت نموده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان مسئول کانون قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان موسسه فرهنگی قرآن و عترت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان