سارقان زورگیر مرکز فنی و حرفه ای رفسنجان دستگیر شدند

  • شناسه خبر: 178290
سارقان زورگیر مرکز فنی و حرفه ای رفسنجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از شناسایی و دستگیری ۳ نفر سارق زورگیر و کشف اقلام سرقت شده از مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » سارقان زورگیر مرکز فنی و حرفه ای رفسنجان دستگیر شدند

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ”محمدمهدی کریمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: چندی قبل با اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به ضرب و جرح نگهبان مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان و سرقت از این مرکز کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رفسنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ۳ متهم سرقت به عنف را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به سرقت از این مرکز دولتی و همچنین ۴ فقره سرقت اماکن گفت: از این سارقان برخی اموال مسروقه از قبیل کپسول گاز، تعدادی سنگ فرز و دریل،مقادیر زیادی کابل برق ،۱۰ عدد موتور کولر و برخی لوازم دیگر کشف و تحویل واحد فنی و حرفه ای شهرستان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان همچنین از کشف و توقیف ۳ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک از مخفیگاه این متهمان خبر داد و از شهروندان و مسئولان اماکن دولتی خواست با بالا بردن ضریب امنیتی اماکن خود از قبیل نصب سیستم های ضد سرقت، حفاظ و دوربین های مدار بسته از زمینه های وقوع سرقت بکاهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سرقت فرمانده نیروی انتظامی فنی و حرفه ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان