فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه همزمان با دهه امامت

  • شناسه خبر: 178256
آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه همزمان با دهه امامت

سردار معروفی از آغاز مرحله دوم کمک رزمایش مومنانه در غالب نهضت کمک مومنان در سه مرحله در استان کرمان خبر داد.

خانه » اجتماعی » آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه همزمان با دهه امامت
به گزارش خانه خشتی، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در صبح امروز در جلسه ویدیو کنفراس با نواحی مقاومت بسیج شهرهای استان کرمان با موضوع آغاز مجدد کمک و نهضت مومنانه در استان کرمان اظهار کرد: مرحله اول کمک مومنانه در کشور علی الخصوص در استان کرمان در سه مرحله انجام شد در مرحله اول و دوم و سوم توسط نهادهای انقلابی از جمله سپاه،  بسیج و خیرین با راه اندازی قرارگاه های امام حسن مجتبی  (ع) در مرکز استان و در تمام شهرستانها اقدام خوب و موثری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه  در سپاه در مرحله اول ۳۹ هزار و ۲۰۰ خانواده شناسایی شدند که تحت هیچ رده حمایتی نبودند، گفت: مرحله چهارم  برای ذخیره سازی خون در استان در اکثر شهرستانها توسط بسیج مساجد و محلات انجام شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مرحله دوم کمک رزمایش مومنانه در غالب نهضت کمک مومنان در سه مرحله در دستور  کار قرار دارد که مرحله اول آن  از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر دهه امامت، مرحله دوم دهه اول محرم الحرام و مرحله سوم دهه آخر صفر از اربعین تا رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع) می باشد .

سردار معروفی با تاکید بر اینکه هماهنگی در راهبردی  ملی انجام شده است اذعان کرد:در جلسه ویدیو کنفرانس امروز به تمامی فرماندهان اعلام شد که راسا و رسما قرارگاه های امام حسن محتبی (ع) برای نهضت کمک مومنانه فعال گردند.

وی همچنین بیان کرد: در اواسط هفته نیز جلسه استانی در زمینه نهضت کمک مومنانه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه  و مسئولین برای هماهنگی امور استانی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: در این مرحله برنامه ها به صورت مسجد محوری با حضور پایگاه های بسیج و ائمه جمعه و جماعات مساجد، کمک ها در شهرستان ها  جمع آوری می شود و کمک های راهبردی مرکز استان نیز به آنان افزوده می شود.

سردار معروفی تصریح کرد: اما تفاوتی که این رزمایش با قبل دارد این است که  رزمایش مرحله اول عمدتا معیشتی بود اما در این رزمایش هم معیشتی به همراه  کارت هدیه نقدی است و همچنین  به مناسبت بازگشایی مدارس کمک های البسه، کیف و کفش و لوازم التحریر را نیز خواهیم داشت.

وی گفت: سعی می کنیم در یکی از این سه مرحله  یکسری جهیزیه نیز در اختیار خانواده هایی که نیازمند هستند قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رزمایش کمک مومنانه مرحله دوم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان