امید است تا پایان سال جاری آمار بیسوادان در رفسنجان به صفر برسد

  • شناسه خبر: 17817
امید است تا پایان سال جاری آمار بیسوادان در رفسنجان به صفر برسد

رئیس اداره سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان گفت : برنامه ریشه کن کردن بیسوادی در این شهرستان از سال ۶۰ آغاز شده و امید است تا پایان سال ۹۲ با اتمام این برنامه هیچ بیسوادی در این شهرستان و جود نداشته باشد. حسن احسانی پور در گفتگو با خبر نگار خانه خشتی […]

خانه » آخرین اخبار » امید است تا پایان سال جاری آمار بیسوادان در رفسنجان به صفر برسد

رئیس اداره سواد آموزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان گفت : برنامه ریشه کن کردن بیسوادی در این شهرستان از سال ۶۰ آغاز شده و امید است تا پایان سال ۹۲ با اتمام این برنامه هیچ بیسوادی در این شهرستان و جود نداشته باشد.
حسن احسانی پور در گفتگو با خبر نگار خانه خشتی اظهار داشت : آمار بیسوادان در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۰ ، مغایرت زیادی با آمار واقعی بیسوادان در این شهرستان دارد .
وی افزود : به همین منظور آمار واقعی ، مشخصات و آدرس دقیق بی سوادان شهرستان ، بخشها و روستاها از مراجع ذی صلاح درخواست شده تا با در اختیار گذاشتن این آمار و اطلاعات به آموزش و پرورش بتوانیم با بررسی دقیق ، بی سوادان را شناسایی و تحت پوشش قرار دهیم.
احسانی پور همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن حدود هزار نفر زیر ۴۹ سال درسال گذشته در رفسنجان خبر داد و یادآور شد : این افراد توسط آموزشیاران نهضت سواد آموزی و برون سپاری در قالب کلاسهای سواد آموزی ، طرح فرد به فرد و گروههای تحکیم سواد تحت پوشش قرار گرفتند.
تنظیم : رضایی

برچسب ها:
امید است تا پایان سال جاری آمار بیسوادان در رفسنجان به صفر برسد خانهخشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان