فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

به نمایندگی از سپاه از مجاهدت نظام سلامت تجلیل می کنم

  • شناسه خبر: 178132
به نمایندگی از سپاه از مجاهدت نظام سلامت تجلیل می کنم

سردار معروفی با تاکید بر اینکه در زمان مجروحیت حوزه سلامت را به خوبی درک کرده و می کنم، گفت: من به نمایندگی از طرف سپاه چه رده های زمینی و یا هوا فضا و غیره از تک تک اعضای جامعه سلامت و کادر پزشکی  تقدیر و تشکر می کنم.

خانه » آخرین اخبار » به نمایندگی از سپاه از مجاهدت نظام سلامت تجلیل می کنم

به گزارش خانه خشتی به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان در دیدار با جامعه پزشکی کرمان اظهار کرد: ما باور قلبی داریم که مجموعه نظام سلامت در کشور ماخدمات ارائه می کند و این به تمام معنا یک نوع جهاد است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت آقا در رابطه با اینکه هر کس در راه سلامت و بهبودی بیماران کرونایی جان ببازد شهید محسوب می شود، عنوان کرد: گاهی اوقات جهاد یعنی رویا رویی با دشمن و گاهی اوقات هم برای حفظ سلامت جامعه باید جنگید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: درست است که ویروس منحوس امید را از جامعه و مردم می گیرد اما وقتی نظام سلامت اعتقادی وارد می شود امیدها دوباره از سر گرفته می شود و زندگی مجددا آغاز می گردد.

سردار معروفی عنوان کرد: بیماری کرونا باعث شد تا همگی پی به تمامی نعمات از جمله نعمت سلامت ببریم که جامعه ما بیشتر این را متوجه شده است و انسان هایی در این عرصه وجود دارند که همه وجودشان را برای سلامت و بقای جامعه می گذارند.

وی با اشاره به اینکه پزشکان و کادر درمانی زیادی در بیمارستان ها جان خود را وقف کردند، بیان کرد: ایثار را همانند دوران دفاع مقدس در این برهه از زمان یعنی جهاد مقدس می توان به خوبی لمس کرد، در این مسیر نیز تعداد زیادی از کادر درمان جان خود را نثار کردند تا سلامت به جامعه برگردد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه مبارزه با بیماری کرونا یک نوع جهاد و مجاهدت است که در این معرکه همه مسئولند و همه مورد امتحان قرار می گیرند، تصریح کرد: اینگونه نیست که فقط مردم و یا فقط مسئولان مورد امتحان باشند بلکه همه آحاد جامعه در این جهاد مورد امتحان الهی قرار دارند.

سردار معروفی با بیان اینکه بیماری کرونا باید مدیریت شود و معلوم نیست چه زمانی این ویروس به اتمام می‌رسد.افزود: اگر از روز اول مردم کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کردند امروز دچار مشکلات عدیده نمی شدیم.

وی خاطرنشان کرد: ما یکبار دیگر در جهاد امروز با تمام مشکلاتی که در صحنه وجود داشت ایثار و از خودگذشتگی را دیدیم و لمس کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه در زمان مجروحیت حوزه سلامت را به خوبی درک کرده و می کنم،  افزود: من به نمایندگی از طرف سپاه چه رده های زمینی و یا هوا فضا و غیره از تک تک اعضای جامعه سلامت تقدیر و تشکر می کنم.

سردار معروفی تصریح کرد: از نظر فردی و سازمانی درک می کنم که چقدر نظام سلامت برای جامعه مهم و با ارزش است.

وی خطاب به جامعه پزشکی اذعان کرد: ما تا پایان کار در کنار شما خواهیم بود و هر جا که لازم باشد ما حاضریم، مهم این است که آلام مردم کم شود و تلفات ندهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: نگاه ما مذهبی،  سیاسی، قومی  و حزبی نیست بلکه اعتقادی است و در چارچوب امامین انقلاب حرکت و فعالیت می کنیم.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه سلامت مردم جامعه دغدغه تمامی نظام سلامت است، گفت: من زیبایی رسالت پزشکی را با چشمان خود دیده و با جسم خود درک کرده ام، آنان به سوگند خود عمل کرده اند، نظام سلامت در جامعه ما عزیز است و همه آن را دوست دارند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۵۴ کارگاه تولید ماسک در سطح شهر راه اندازی کرده ایم و قرار است که کارگاه مکانیزه تولید ماسک را نیز با مدیریت سپاه  راه اندازی و با نظارت جامعه پزشکی کار توزیع را انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه ما صددرصد آمادگی داریم که در هر کجا که نیاز باشد اعلام حضور کنیم، عنوان کرد: سوله های زیادی داریم که حاضریم آنها را تجهیز کرده و در مواقع اضطراری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم.

سردار معروفی تصریح کرد: تجهیز و آمادگی  آمادگاه باهنر در کوهپایه و تخلیه پادگان بهشتی  از دیگر خدمات سپاه برای جامعه نظام سلامت است.

وی گفت: اگر نیاز باشد که مجددا معابر، کوچه ها و خیابان های سطح شهر و استان ضدعفونی شوند با مدیریت شما انجام خواهد گرفت.

قزمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعلام آمادگی کرد که در اواخر هفته اگر لازم باشد که در ورودی ها و خروجی های شهرهای استان کنترل صورت گیرد حاضر به انجام خدمت هستند.

سردار معروفی به حوزه اطلاع رسانی نیز اشاره کرد و افزود: باید کلیه اصحاب رسانه  از جمله رسانه ملی و فضای مجازی وظیفه دارند تا محکم تر از قبل در صحنه باشند و عالمانه و آگاهانه مردم را در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی توجیه کنند.

در انتهای این دیدار سردار معروفی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جامعه سلامت تجلیل کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان در دیدار با جامعه پزشکی کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان