فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان مطرح کرد؛

اعلام آمادگی سپاه و بسیج رفسنجان برای کمک به کادر درمانی و بهداشتی

  • شناسه خبر: 178112
اعلام آمادگی سپاه و بسیج رفسنجان برای کمک به کادر درمانی و بهداشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان گفت: ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان در راستای مقابله با کرونا با در اختیار گذاشتن سوله جهت قرنطینگی تا راه اندازی مجدد کارگاه تولید ماسک اعلام آمادگی می کند.

خانه » آخرین اخبار » اعلام آمادگی سپاه و بسیج رفسنجان برای کمک به کادر درمانی و بهداشتی

 

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد پساوند عصر امروز در جلسه ستاد واکنش سریع بیماری کرونا در محل فرمانداری ضمن اعلام آمادگی سپاه و ناحیه مقاومت بسیج در راستای مقابله کرونا در شهرستان اظهار کرد: نیروهای ناحیه مقاومت بسیج و سپاه در شهرستان آمادگی صد درصدی خود را در راستای گندزدایی محلات شهرستان و هم در بحث تولید ماسک اعلام می دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با اشاره به راه اندازی مجدد چهار کارگاه تولید ماسک در رفسنجان تصریح کرد: دو کارگاه  تولید ماسک در سطح شهر و دو کارگاه دیگر در منطقه نوق و کشکوییه در صورت تامین پارچه مورد نیاز راه اندازی خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که ماسک تولید نشود با کمبود آن روبرو خواهیم شد، افزود: در برخی شهرهای جنوبی با افزایش آمار موارد کرونا بعضی از سوله های سپاه برای قرطینه مبتلایان به کرونا در اختیار مراکز بهداشتی قرار گرفته است در صورتی که شهرستان در وضعیت بحران قرار گیرد سوله های سپاه در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار می گیرد.

سرهنگ پساوند گفت: نیروهای بسیج و سپاه رفسنجان این آمادگی را دارد که در مراکز عمومی و تجمعات سطح شهر جهت تذکر به مردم مستقر شوند.

وی با اشاره به فصل برداشت پسته و حضور کارگران فصلی در شهرستان پیشنهاد طرح ساماندهی کارگران محلی در قالب بسیج را مطرح کرد و گفت: با اجرای این طرح نیروهای محلی به جای کارگران فصلی برای برداشت محصول پسته مشغول به فعالیت می شوند و این امر در کاهش موارد مثبت به کرونا که از طریق کارگران فصلی  شیوع پیدا می کند موثر است.

سرهنگ پساوند گفت: نیروهای بسیج جهت کنترل بیماری کرونا در سطح شهرستان آمادگی لازم را دارند و هر کجا لازم باشد ورود پیدا می کنند.

انتهای پیام/

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
رفسنجان ستاد واکنش سریع بیماری کرونا سرهنگ پساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان