امام جمعه موقت رفسنجان مطرح کرد؛

رعایت جهاد حجاب توسط بانوان یک جهاد است

  • شناسه خبر: 178037
رعایت جهاد حجاب توسط بانوان یک جهاد است

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: معنای حجاب حریت و حیا، جهاد، اعتماد به نفس و بصیرت است، امروز رعایت جهاد حجاب توسط بانوان یک جهاد است.

خانه » سیاسی » رعایت جهاد حجاب توسط بانوان یک جهاد است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت ۲۱ تیرماه سالروز به شهادت رسیدن جمعی از مدافعین حریم حجاب در مسجد گوهرشاد به دستور رضاشاه اظهار کرد: معنای حجاب حریت و حیا، جهاد، اعتماد به نفس و بصیرت است، امروز رعایت جهاد حجاب توسط بانوان یک جهاد است.

وی با بیان اینکه علل صلی بدحجابی ریشه در غفلت از فلسفه اصلی حجاب است افزود: غرب زدگی، ضعف اعتقادی، ضعف شخصیتی، تربیت و تعلیم نادرست، ناآگاهی و عدم بصیرت، وجود برخی شبهات و برداشت غلط از کلمه آزادی زن از جمله علل بدحجابی و بی حجابی است.

حسینی گفت: شهید حسین شعبانی پور در قسمتی از وصیت نامه اش می نویسد خواهرم حجاب تو سنگری است که آغشته به خون من است، اگر میل به اسلام داری چادرت را حفظ کند.

امام جمعه موقت رفسنجان خاطر نشان کرد: ارضای غریزه جنسی آسان، نیروی کار ارزان و تسلط بر جوامع اسلامی اهدافی است که حامیان بی حجابی دنبال می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: نهادی که پس از انقلاب تقویت شد بهزیستی بود تا در کنار کمیته امداد به داد خانواده های ایتام، بی سرپرست و معلولین برسد، خیرین و نیکوکاران هم باید به کمک این سازمان ها بشتابند.

حسینی خاطرنشان کرد: مردم امتحان خوبی در ماه رمضان و رزمایش کمک مومنانه پس دادند که باز هم با توجه به گسترش ویروس کرونا اقتضا می کند که کمک ها ادامه داشته باشد.

وی به سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان برای پاسداری و صیانت از قانون اساسی کشور تشکیل شد، این نهاد نگهبان جمهوریت و اسلامیت  انقلاب است.

خطیب جمعه رفسنجان در پایان اقدام وقیحانه در انتشار کاریکاتور روزنامه شرق الاوسط عربستان در توهین به آیت الله سیستانی پدر معنوی کشور عراق را محکوم کرد و بیان کرد: این اقدام توفانی در فضای مجازی و عراق و بغداد به پا کرد و محکوم کردند، ما هم این عمل زشت را محکوم می کنیم، چنین اقداماتی موجب رسوا شدن بیشتر آمریکا و ایادی آن در منطقه می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان