دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» به کار خود پایان داد /گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 177986
دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» به کار خود پایان داد /گزارش تصویری

آیین اختتامیه دومین جشنواره “از چشم دختران ببینیم” در محل بادگیر معین شهرستان رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» به کار خود پایان داد /گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی؛ ساجده دهقانی دبیر دومین جشنواره ” از چشم دختران ببینیم ” در این آیین اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در این دوره به مسائل فرهنگی رویکرد و نگاه ویژه ای داشته است که همگام و فراتر از پروژه های عمرانی در حال انجام بوده است.
وی افزود: جشنواره عکس “از چشم دختران ببینیم” یکی از کارهای فرهنگی بوده که برای دومین سال اجرا شد و امسال هم پرشورتر و پرنشاط تر از سال قبل به پایان رسید.
دهقانی تصریح کرد: یکی از مهمترین شاخص های این جشنواره این بود که داوران مطرح کشوری اهل رفسنجان ( عباس بلوچی، حسام الدین باقری و سید محسن سجادی) این جشنواره را داوری کردند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه حضوری عکس از امروز به مدت سه روز تا ۲۰ تیرماه در محل گذر فرهنگی، گردشگری بنفشه برای علاقه مندان دایر است.

سرپرست شهرداری رفسنجان هم  در این مراسم با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند گفت: رویکرد شهردرای و شورای شهر بر مبنای فعالیت های فرهنگی شکل گرفته است و  احداث چندین فرهنگسرا نشان از اهمیت دادن به این موضوع است.

محمد مختاری افزود: همه کسانی که در این جشنواره شرکت کردند برنده هستند و حضور  آنها در این جشنواره نشان از اهمیت دادن به هنر  است، اگر فرصت های هنری در اختیار بانوان قرار گیرد از این فرصت به خوبی استفاده می کنند.

عضو شورای شهر رفسنجان در این مراسم با تاکید بر اینکه  نیمی از جمعیت بانوان هستند نمی شود خانم ها را در تصمیمات و مدیریتی شهری لحاظ نکرد گفت: در صورتی که حضور پررنگ خانم ها را داشته باشیم و از دغدغه آنها اطلاع پیدا کنیم شاهد فضاهای امنی هستیم و عدالت فضایی کاملا در آنها رعایت می شود.
وحیده نوری با تاکید بر اینکه تمام تلاش اعضای شورای شهر بر این است که به نحوی حضور قشر بانوان را در تصمیم گیرها داشته باشد افزود:شورای شهر و شهرداری رفسنجان در تلاش هستند که بتواند حضور خانم ها را پررنگ تر داشته باشد و از خواسته های آنها اطلاع پیدا کند و برگزاری جشنواره عکس و اختتامیه دومین جشنواره” از چشم دختران ببینیم” دلیلی بر همین ادعاست.

لازم به ذکر است در حاشیه مراسم اختتامیه از نفرات برتر و برگزارکنندگان این جشنواره تقدیر شد و همچنین نمایشگاه عکس بانوان در گذر بنفشه گشایش یافت.

خبر منیژه نوروزی

برچسب ها:
از چشم دختران ببینیم جشنواره عکس شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان