مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مطرح کرد؛

با ذخایر معدنی کشف شده در استان کرمان زمینه اشتغال فراهم می شود

  • شناسه خبر: 177916
با ذخایر معدنی کشف شده در استان کرمان زمینه اشتغال فراهم می شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: طرح های توسعه به میزان ۲ میلیارد و  ۲۷۰ میلیون یور به اضافه ۲۰ میلیارد تومان فضایی را در آینده به وجود می آورد که بتوانیم برای ایجاد اشتغال در استان حرف های جدیدی بزنیم.

خانه » اقتصادی » با ذخایر معدنی کشف شده در استان کرمان زمینه اشتغال فراهم می شود

به گزارش خانه خشتی; اردشیر سعدمحمدی عصر روز گذشته در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌شرق کرمان اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه در سال گذشته از رکورد ۲۵۰ هزار تن عبور کرده و امسال در سال جهش تولید از ۲۸۰ هزار تن مس کاتدی برای کشور عبور می کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: با اتفاقاتی که در مورد اکتشاف در استان افتاده است و همچنین با ذخایر معدنی خوبی که کشف شده سرفصل جدیدی برای بازگشایی معادن باشد.

وی افزود: طرح های توسعه به میزان ۲ میلیارد و  ۲۷۰ میلیون یور به اضافه ۲۰ میلیارد تومان فضایی را در آینده به وجود می آورد که بتوانیم برای ایجاد اشتغال در استان حرف های جدیدی بزنیم.

سعدمحمدی عنوان کرد: در اواخر سال ۹۸ آزمون استخدامی برگزار کردیم برای ۵۰۰ نفر اشتغال جدید و در شهریورماه ۳۰۰ اشتغال جدید در استان ایجاد می شود و امیدواریم به طور متناوب ادامه پیدا کند تا زمینه اشتغالزایی جوانان برای معادن جدید فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: صادرات سال گذشته نسبت به سال ۹۷ بیش از ۲.۵ برابر افزایش داشته و در سه ماهه سال جاری هم رکورد شکستیم و بیش از ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه مس در کنار فعالیت های توسعه ای، صنعتی و تولیدی که در مقابله با کرونا برای مردم انجام می دهد همدل و هماهنگ در شرایط سخت در کنار مردم است و آنها را تنها نخواهد گذاشت.

سعدمحمدی گفت: شرکت مس در راستای مسئولیت های اجتماعی ۷۰ زمین چمن مصنوعی در روستا به بهره برداری رسانده تا جوانان در اقصی نقاط استان بتوانند استفاده کنند.

وی با اظهار امیدواری از اینکه بحث توسعه ای به صورت متوازن در همه بخش های صورت گیرد گفت: امیدواریم به زودی شاهد حضور تیم فوتبال به لیگ برتر باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به فعالیت های مس در مقابله با کرونا گفت: شرکت مس بیمارستان ۵۰ تختخوابی در رفسنجان با تمام امکانات پزشکی راه اندازی کرد که تا دو هفته آینده افتتاح می شود فعلا در حال حاضر از آن استفاده می شود، ضمن اینکه در شهربابک هم بیمارستان ۲۵ تختخوابی با امکانات پزشکی فراهم کرده آیم.

وی یادآور شد: در تمامی روستاهای مناطق سرچشمه امکانات و مواد ضدعفونی از جمله ژل دست، ماسک و…  جهت مقابله با کرونا و ایمنی افراد ارائه دادیم.

سعدمحمدی بیان کرد: با تغییر ساعت شیفت و برنامه ریزی مدیریتی که صورت گرفته توانستیم کنترل بیماری کرونا را مدیریت کنیم و با مدیریت و برنامه مدون قادر خواهیم بود بیماری را کنترل و از شیوع آن جوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای کمک به دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۵ دستگاه ونتیلاتور ثابت خریداری کردیم گفت: توانستیم کمک های نقدی برای مبارزه با بیماری تقویت کنیم‌.

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نخستین نمایشگاه و نشست‌های تخصصی مدیریت بحران پدافند غیرعامل امداد و نجات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان