راه اندازی پویش ورزشی اوج در رفسنجان

  • شناسه خبر: 177880
راه اندازی پویش ورزشی اوج در  رفسنجان

پویش ورزشی اوج رفسنجان به مسئولیت ابوالفضل برزگر، سرمربی نوجوانان تیم فوتبال مس سرچشمه در رفسنجان از بیست و نهم خرداد ماه شکل گرفته است.

خانه » رفسنجان » راه اندازی پویش ورزشی اوج در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ پویش ورزشی اوج رفسنجان به مسئولیت ابوالفضل برزگر، سرمربی نوجوانان تیم فوتبال مس سرچشمه در رفسنجان از بیست و نهم خرداد ماه شکل گرفته است.

مسئول پویش ورزشی اوج، هدف از راه اندازی این پویش را بیان مشکلات ورزش شهرستان و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات ورزش شهرستان را ببینیم و با ارائه به مسئولین، فرهنگ عمومی ورزش را ترویج دهیم.
برزگر با اشاره به مشکلات و دغدغه های ورزش شهرستان رفسنجان گفت: چند سالی هست که در رشته های محدود قهرمان داشتیم، همچنین آمار شرکت کننده ورزش نسبت به آمار جمعیت رفسنجان کم است.

وی با بیان اینکه پویش اوج در دو بخش بانوان و آقایان شکل گرفته است، بیان کرد: در این پویش ابتدا با ورزشکاران بخصوص نخبگان ورزشی ارتباط می گیریم؛ در هررشته ی ورزشی کارگروه تخصصی تشکیل می دهیم، کارگروه ها نقاط ضعف و مشکلات رشته ی مورد نظر را پیدا کرده و با مسئولین در میان می گذارند.

برزگر خاطر نشان کرد: از جامعه ی ورزشی، پیشکسوتان، قهرمانان و اساتید ورزشی خواهشمندم که در این پویش ما را همراهی کنند تا بتوانیم شاهد بهبود شرایط ورزش رفسنجان باشیم.

لازم به ذکر است این پویش زیر نظر کانون بینش است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پویش اوج رفسنجان ورزش رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    با عرض سلام رشته هندبال الان تقریبا هشت نه سال است کمرنگ و کمرنگتر شده و بازیکنان هندبال رفسنجانی هیچ راه ارتباطی با مسئولین ندارند و به کلی این بی اعتنایی باعث منحل شدن این رشته در رفسنجان شده. این رشته بازیکن‌های خوبی داره ولی افسوس که هیچ توجهی بهش نمیشه و تمام تمرکز روی رشته های فوتبال و فوتسال و بسکتبال قرار گرفته اگر توجهی به این رشته‌هم بشه چیزی کم نمیشه که هیچ حتی میتونه موفق‌تر از بقیه رشته‌هام باشه توی هر سطح. اقای روح‌الله رضایی و محمدپورحسنشاهی مربی‌های نامی این رشته بودند که ب دلیل بی توجهی بعضی از مسئولین کنار گذاشته شدند. به مسئولین گوشزد ایجاد دوباره تیم هندبال رو بکنید ضرر نمیکنید.با تشکر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان