فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

ضرورت نظارت موثر و کارآمد بر بازار

  • شناسه خبر: 177861
ضرورت نظارت موثر و کارآمد بر بازار

فرماندار رفسنجان گفت: حضور بازرسان در بازار برای نظارت باید پررنگ باشد تا مردم احساس کنند که به شکایات آنها رسیدگی و با عدالت برخورد می شود.

خانه » اجتماعی » ضرورت نظارت موثر و کارآمد بر بازار

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی در جلسه تنظیم و نظارت بر بازار در محل فرمانداری اظهار کرد: گران فروشی همواره مذموم است و عده ای در شرایط خاص سواستفاده می کنند، نظارت بر این افراد ضرورت دارد.

فرماندار رفسنجان بر مبارزه با گران فروشی و عدم عرضه کالایی که به وفور در بازار وجود دارد تاکید و تصریح کرد: برخی گرانی ها زاییده برخی از عواملی است که در کنترل ما نیست و شرایط خاص خودش را دارد در شرایط عادی تحریم ها و  سوء مدیریت ها که در کنار خودش قابل بحث است در معیشت و مشکلات اقتصادی کشور تاثیر گذاشت.

وی افزود: دشمن از همه ابزارها برای تغییر نظام ما به کار می برد ولی با همت مردم، تدبیر و تلاش مسئولین این خواسته محقق نخواهد شد.

فصیحی هرندی با اشاره به بیماری کرونا و تاثیر آن در مسائل اقتصادی و محدودیت هایی که ایجاد شده گفت: با توجه به شیوع کرونا ما مجبوریم به برخی محدودیت های قبلی برگردیم.

گرانفروشی پدیده ای مذموم است و همواره کسانی هستند که از این موقعیت سوء استفاده می کنند.

وی به بحث نظارت بر گرانفروشی ها تاکید داشت و عنوان کرد: صادرات و واردات و مشکلات اقتصادی و تورم و… گرانی را به وجود می آورد ولی گرانفروشی همواره می تواند وجود داشته باشد باید برآن نظارت داشته باشیم.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: باید بر عرضه کالاهایی که وجود دارد و براساس افزایش تقاضا، قیمت آنها بالا می رود و همچنین بر عرضه کالایی که در بازار به وفور وجود دارد نظارت داشته باشیم.

فرماندار رفسنجان با تاکید بر نظارت موثر و کارآمد بیان کرد: کمبود نیرو نبایستی بهانه و مانعی برای این کار شود، با همکاری بسیج می توانیم این کمبود را جبران کرد، حضور بازرسان در بازار برای نظارت باید پررنگ باشد تا مردم احساس کنند که به شکایات آنها رسیدگی و با عدالت برخورد می شود.

وی ادامه داد: از ادارات تعزیرات، صنعت و معدن و دیگر دستگاه‌های ناظر خواهش می کنم در کارشان جدی باشند، نظارت بر بازار نباید باعث ضایع شدن حقی شود از طرفی جوری نباشد که بازار هر طور بخواهد با مردم برخوردکند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در شرایط جنگ همه جانبه با دشمن هم از لحاظ سیاسی و هم اقتصادی هستیم، گفت:  بیماری کووید ۱۹ هم لحاظ اقتصادی و اجتماعی تبعاتی را بر روند زندگی مردم گذاشته است که با نظارت بر پروتکل های بهداشتی، سیاست گذاری های صحیح و  مبارزه با آن که کادر درمانی در خط مقدم آن است این بیماری را ریشه کن خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جلسه نظارت بر بازار رفسنجان گرانفروشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان