پیام انجمن نیاکان و کانون فرهنگی و هنری مسجد حاج اقاعلی به مناسبت شهادت دکتر بهشتی و یارانش؛

هفتم تیر روایت هجران ۷۲ لاله سرخ ولایت

  • شناسه خبر: 177717
هفتم تیر روایت هجران ۷۲ لاله سرخ ولایت

انجمن نیاکان و کانون فرهنگی و هنری مسجد حاج آقاعلی در پیامی فرا رسیدن هفتم تیر ماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را گرامی داشت.

خانه » اجتماعی » هفتم تیر روایت هجران ۷۲ لاله سرخ ولایت

این فاجعه غمناک ( هفتم تیر) و شهادتهای پی درپی به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.

در لحظه ای کوتاهتر از زمان, قلب زمین از ضجه پنجه دژخیمی می لرزد, و صاعقه ای برجانهای درهایی گرانبها می خورد و  ۷۲  ستاره میسوزند, سوختنی بی خاکستر….
چهره آسمان خونرنگ و تار می شود و دل زمین دردمند و زار.
چه شده است؟ چشمهای یک ملت را دزدیده اند…. ناله هایی که از هرسو برمی خیزد خبر از فراق عزیزانی می دهد که ریشه درروح ملتی به بزرگی تمام تاریخ دارند.
مگرمیشود روح یک ملت راگرفت؟ مگر می توان چشمان مردمان سرزمین عشق رادزدید؟
مگر میشود خورشید را کتمان کرد؟
۷۲ ستاره شعله گرفتند, پر زدند و رفتند و درنور خود, سوختن خویش رابه چشم دیدند…. اما داغداران و بازماندگان آنها, همچنان چشم در چشم خورشید دوخته اند و جسم به راهی سپرده اند که از ابتدا آغازیده بودند و در آن راه, جانها دادند و قربانی شدند و صدمه دیدند و مورد حمله دشمنان و دوست نمایان قرارگرفتند, اما لحظه ای درپیمودن ان و رسیدن به آرمان مقدس این راه تردید نکردند.
انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی که” فاجعه هفتم تیر”نام گرفت, ازیک طرف عمق و شدت سفاکی دشمنان دین و ملت راکه به هیچ صراطی پایبند نیستند و برای رسیدن به اهداف کثیف مادی و قدرت سیاسی ازهیچ جنایت و خیانتی دریغ نمی کنند را به مردم ایران و به همه مردم جهان نمایاند,  و از طرف دیگر اوج مظلومیت, صداقت و راستی دوستداران به حق کشور و انقلاب و شجاعت واز جان گذشتگی حامیان اصلی مردم ومستضعفان رابرهمگان اشکار ساخت.
شهادت یکجای جمعی ازمقامات و مسئولان نظام نوپای جمهوری اسلامی و در میان آنان تعدادی از بزرگان و قافله سالاران این سپاه عظیم به راستی ضربه سهمگین برپیکر این نهال نورسته وارد آورد و اگر نبود دست لطف الهی و یاری حق که همیشه بزرگترین یاریگراین ملت مظلوم تا ریخ بوده است, چه بسا که دشمنان سفاک در رسیدن به اهداف کثیف و کریه خود موفق هم میشدند.
شهیدمظلوم ایت ا… دکتر بهشتی نیز ازچهره های برجسته انقلاب اسلامی و یار و یاور امام راحل در مبارزات انقلابی و از روحانیون بزرگ و دلسوز و عالم و اسلام شناس بود, درمیان یاران خود همچون گلی درمیانه گلزاربه شهادت رسید.
رجایی و باهنراین دو چهره معصوم تاریخ انقلاب ما, که یاداور زلالی اب و طراوت طبیعت و حقانیت مظلوم و صداقت راهبر و صلابت کوهند…چنین بودند, دواسطوره تقوی و فضیلت که گویی از ازل یکدیگر را برای دوستی و رفاقت انتخاب کرده اند. همسال, همراه و همرزم که هم درمبارزه عقیدتی و هم در مصاف سیاسی یکدیگر را انی تنها نگذاشتند.
باهم زیستند و باهم شهیدشدند و باهم سند رسوایی ظالم را مهر کردند و طومار جنایتکاران ضدانسان خلقی نمای منافق را بیک باره در نوردیدند.

بشارتتان باد به تولدخون به تجدید راه شهادت وایثار به اغازحکومت مظلومین و شهیددادگان به زنده شدن راه حسین(ع) سرور آزادگان به تکرارتجربه تاریخ عاشورا در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و به واقعه هفت تیر و هشت شهریور و…

انتهای پیام/

برچسب ها:
انجمن نیاکان و کانون فرهنگی و هنری مسجد حاج آقاعلی رفسنجان هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان