توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی خیّر تهرانی بین نیازمندان رفسنجان

  • شناسه خبر: 177698
توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی خیّر تهرانی بین نیازمندان رفسنجان

یک خیّر اهل تهران در بحران کرونا کمک های خداپسندانه زیادی اعم از نقدی و غیر نقدی بین نیازمندان و قشرهای آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

خانه » فرهنگی مذهبی » توزیع کمک های نقدی و غیر نقدی خیّر تهرانی بین نیازمندان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، راحله زین الدینی فرمانده پایگاه بسیج رکن الهدی رفسنجان در این خصوص اظهار کرد: در شرایط بحران کرونا سعی کردیم به اقشار ضعیف و آسیب دیده کمک هایی از خیران جذب و بین آن ها توزیع کنیم که یکی از خیران جذب شده اهل تهران است و تا کنون موارد زیادی از جمله کمک هزینه جهیزیه، بسته های معیشتی، کمک های نقدی در قالب کارت هدیه، هزینه دارویی و … را به این پایگاه جهت کمک به قشر نیازمند ارائه داده است.
وی افزود: این خیّر طی روز گذشته ۱۲۰ میلیون ریال در قالب کارت هدیه بین ۲۰۰ هزار تومان تا سقف یک میلیون تومان تهیه و به این پایگاه اعطا کرد که بین ۴۵ خانوار نیازمند تحت پوشش بهزیستی در شهرک یادگار امام توزیع کردیم.
فرمانده پایگاه رکن الهدی ادامه داد: همچنین این خیر بالغ بر ۱۱۰ میلیون ریال هم بسته های مواد غذایی در قالب ۳۵ بسته معیشتی تهیه کرده است که بین خانوارهای شناسایی شده در شهرک یادگار امام توزیع کردیم که هر بسته شامل مرغ، برنج، حبوبات، سویا، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.
زین الدینی بیان کرد: این خیر با بازدیدی که از منازل نیازمندان اهالی شهرک یادگار امام که اکثراً تحت پوشش بهزیستی هستند داشته است برای فقر زدایی قرار است اشتغال برای این نیازمندان ایجاد کند و خریدهای آن ها را پس از تهیه رب گوجه فرنگی، ترشیجات، شیرینی، بسته بندی سبزیجات و … در خانه ها خریداری و بین نیازمندان دیگر توزیع کند که این کار موجب اشتغالزایی و فقر زدایی می شود و از ناحیه خرید این محصولات قشر مستضعف دیگر بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان