رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمان مطرح کرد؛

۲۸ ابرکارخانه در استان کرمان افتتاح می شود

  • شناسه خبر: 177578
۲۸ ابرکارخانه در استان کرمان افتتاح می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: عملیات راه اندازی بیش از ۲۸ ابر کارخانه با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد در استان کرمان آغاز شده که تعدادی به بهره برداری رسیده و تعدادی هم در حال اجرا هستند.

خانه » اجتماعی » ۲۸ ابرکارخانه در استان کرمان افتتاح می شود

به گزارش خانه خشتی؛ مهدی حسینی‌ نژاد عصر روز گذشته در آیین‌ گشایش‌ هشتمین‌ نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری اظهار کرد: در استان کرمان بالغ بر شش میلیارد تن ذخایر قطعی اثبات شده است که در قالب ۴۲ ماده معدنی در حال استخراج است و سالانه بیش از ۹۳ میلیون تن انواع مواد معدنی در حال استخراج است و بالغ بر ۵۰ درصد حقوق دولتی در کشور از استان کرمان پرداخت می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: به واسطه منابع خدادادی که خداوند به این استان عنایت کرده و با زحمات مسئولین دلسوز و علی رغم چالش ها و تحریم ها، در استان کرمان تکمیل ارزش افزوده برای این معادن اتفاق افتاده است.

وی افزود: در استان کرمان برای تولید ۲۸ میلیون تن گندله و ۱۰ میلیون تن آهن اسفنجی و نیز ۱۰ میلیون تن شمش برنامه ریزی شده است و عملیات راه اندازی بیش از ۲۸  ابر کارخانه با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد در استان کرمان آغاز شده که تعدادی به بهره برداری رسیده و تعدادی هم در حال اجرا هستند که این کارخانه ها فرصت مناسبی برای خدمات و قطعه سازی هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: یکی از راه های ارتباط و تعامل شرکت های معدنی با سرمایه گذاران برگزاری نمایشگاه معادن است.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت شورای معادن و معافیت های این شورا جهت کمک به بهره برداران معادن و سرمایه گذاران، استفاده می کنیم.

حسینی نژاد گفت: سال گذشته با کمک شرکت ملی مس ایران این تجربه به صورت پایلوت اتفاق افتاد و مسیری برای صنایع و معادن و سرمایه گذاران بخش صنعت و معادن فراهم شده است از این ظرفیت برای سرمایه گذاران استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاحیه نمایشگاه معادن حسینی نژاد رئیس اداره صمت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان