با ابلاغ دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس به نام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد

  • شناسه خبر: 177570
لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس به نام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد

سردار مطهری جانشین سابق فرمانده سپاه ثارالله به سمت فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان مزین به نام لشکر سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی منصوب شد.

خانه » اجتماعی » لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس به نام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز درمراسم تکریم ومعارفه جانشین فرمانده سپاه ثارالله از زحمات چندین ساله سردار مطهری تجلیل و تکریم بعمل آمد و همچنین محمدعلی نظری به سمت جانشین فرمانده سپاه ثارالله منصوب شد.

سردار معروفی در این مراسم گفت:با ابلاغ دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس مزین به نام لشکر سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تبیین وت بلیغ فرهنگ دفاع مقدس وعملیاتی کردن مکتب حاج قاسم تشکیل شده است و امیدواریم سردار مطهری فرمانده این لشکر که خود از جانبازان و آزادگان دفاع مقدس است در انجام این رسالت همچون گذشته موفق و پیروز باشد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در ادامه این مراسم با تبریک انتصاب سیاوش مسلمی به سمت فرماندهی سپاه استان مازندران از زحمات و تلاش های وی در مسولیت هایی که درسپاه استان کرمان داشت قدردانی کرد.

سردار محمد مطهری نیز دراین مراسم گفت: دوستی من با سردار حسین معروفی به سال ۶۷ بر می گردد در منطقه شلمچه که دو گردان ۱۵ و ۴۰۵ بود و سردار، فرمانده گردان ۴۰۵ بودند و من نیز در آن زمان جانشین گردان بودم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و بیانات ایشان در خصوص تحولاتی که امام راحل ایجاد کرد، عنوان کرد: پس از شنیدن سخنان رهبر فرزانه انقلاب نامه مکتوبی به سردار معروفی نوشتم که باید به دنبال تحول، تحول گرایی و کادر سازی برای انقلاب باشیم و تقدیم وی کردم.

وی با تأکید بر اینکه همه ما در نظام اسلامی مأمور به تکلیف هستیم و اینگونه نیست که همواره در مسئولیت باشیم، ابراز کرد: همه ما کمک کنیم تا سردار معروفی بتواند در مأموریت ها و برنامه های فرهنگی که دنبال می کند، موفق باشد.

وی با تأکید بر توان بالا و ارتباط خوب سردار معروفی با مرکزیت سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: همه باید کمک کنیم تا سردار معروفی سپاه استان کرمان را هدایت کند؛ چرا که موفقیت سردار معروفی موفقیت سپاه استان و موفقیت سپاه استان، موفقیت پاسداران استان کرمان است؛ بنابراین همه ما کمک خواهیم کرد تا مأموریت های ابلاغی انجام شود.

سیاووش مسلمی نیز دراین مراسم ضمن درود و صلوات به روح امام راحل و تمامی شهدای عزیز که جان خود را در راه استقلال، استکمال و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نثار کردند و به ویژه سیدالشهدا مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان گفت: خداوند متعال را شاکرم از اینکه اراده بر این امر قرار گرفت تا حُسن فرمانده سپاه پاسداران شامل حال حقیر شود تا به عنوان خدمتگذار در استان مازندارن نوکری مردم خطه مردم شمال را داشته باشم.

وی اظهار کرد: امروز این افتخار برای من است که در یکی از استان هایی حضور داشته ام که به جرأت می توانم بگویم که نسبت به سایر استان های کشور در حوزه دینداری و نجابت مشابه ندارد؛ حضور، نفس کشیدن و بزرگ شدنم را در این استان مدیون عزیزانی هستم که زحمات زیادی را به آنان داده ام.

مسلمی بیان کرد: از سردار نوری و سردار ابوحمزه بسیاری از موضوعات را یاد گرفته ام و همچنین مسئولیتی که امروز به عهده من گذاشته شده است مرهون فرماندهان گذشته خود هستم و به ویژه فرمانده عزیز سردار حسین معروفی که امروز باعث افتخار همه ماست.

وی درپایان با تأکید بر اینکه در مسیر که طی کرده ام قطعا اگر همراهی خانواده ام نبود به این نقطه نمی رسیدم، خاطر نشان کرد: قدر خانواده های خود را بدانید چرا که آنان می توانند بسیار برای نظام، اسلام و پیشرفت انفلاب کمک کنند و امیدوارم آنچه که شایسته این نظام است در سنگر دیگری به نحو احسنت بتوان انجام دهم.

لازم به ذکر است درپایان این مراسم طی صدور احکامی سرهنگ محمد زمانی به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله وسرهنگ ذوالعلی به سمت معاون اجرایی سپاه ثارالله منصوب شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان