فرمانده انتظامی استان کرمان مطرح کرد؛

امنیت و آرامش زیربنای توسعه در جامعه است

  • شناسه خبر: 177531
امنیت و آرامش زیربنای توسعه در جامعه است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امنیت زیرساخت و زیربنای توسعه در ابعاد مختلف است، همه مردم باید سهم خود را در وقف امنیت ادا کنند.

خانه » اجتماعی » امنیت و آرامش زیربنای توسعه در جامعه است

به گزارش خانه خشتی؛ سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در آیین افتتاحیه ساختمان ستاد نیروی انتظامی رفسنجان اظهار کرد: امنیت جزو نیازهای زیستی است، وقف در امنیت که به فرموده رهبری کلید خورد و در سراسر کشور با بسیج امکانات و جلب همکاری خیرین در حوزه امنیت گام های ارزشمندی برداشته شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه وقف در امنیت امر مهم فراموش شده بود تصریح کرد: دو واجب فراموش شده که رهبری فرمودند امر به معروف و نهی از منکر، وقف در آموزش، بهداشت و مساجد و موضوعات مختلف داشتیم که مردم به خوبی درخشیدند اما وقف در امنیت هم چند سالی دایر شده است و شورای خیرین امنیت ساز در شهرستان ها تلاش می کنند.
وی افزود: وقف در امنیت همان وقف در اموراقتصادی، سیاسی و اجتماعی ، فرهنگی و اجتماعی است چرا که امنیت زیرساخت و زیربنای توسعه در ابعاد مختلف است؛ همه مردم هم باید سهم خود را در وقف امنیت ادا کنند.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: متمکنین و سازمان ها، نهادها و رده هایی که می توانند از نظر اقتصادی در فراهم کردن زیرساخت های امنیتی کمک کنند پای کار بیایند.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: وقف عمر را هم در وقف امنیت داریم کسی که در حوزه امنیت وقت، فکر و جسم و ذهن خود را می گذارد واندیشمندانی که در اندیشکده پلیس علم و دانش خود را در این حوزه می گذارند خیرین امنیت هستند.
سردار ناظری با اشاره به اینکه علمای حوزه ها و دانشگاهیان که در این حوزه سهمی می گذارند خیر هستند ابراز کرد: رهبری فرمانده کل قوا سه پایه اصلی را برای امنیت تعریف کردند اولین پایه؛ نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای پر افتخار انتظامی که رهبر از آن ها مجاهدین فی سبیل الله یاد می کنند با اقتدار توام با مروت و مهربانی که در سراسر کشور و دنیا زبانزد عام و خاص هستند.
این مقام مسئول عنوان کرد: به فرموده مقام رهبری، پلیس و نیروی انتظامی یار مقتدر مهربان مردم است که هم دردوران دفاع مقدس و هم در دورترین نقاط مرزی و داخل شهرها امنیت را برای مردم تامین می کنند.
وی ادامه داد: مقام رهبری دومین پایه امنیت را مردم می دانند و همه را مکلف می کنند که به نیروی انتظامی کمک کنید و مردم را هم موظف هستند در تامین زیرساختها و … به نیروی انتظامی کمک کنند.

 پلیس در هر نقطه ای از این کشور جانفاشانی و کوچکترین حرکات دشمن را رصد می کند

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هم در این مراسم با تشکر از مشارکت خیران در عرصه‌های مختلف و خدمات و تلاش‌های نیروهای انتظامی گفت: پلیس در عرصه های مختلف کشور ماموریت هایی دارد که برای هر یک از آنها باید ساعت ها فکر و برنامه ریزی صورت گیرد.
وی بیان کرد: تامین امنیت خود به خودی میسر نشده است، ماموریت‌ها و زحمات متعددی در این حوزه صورت می گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: پلیس در هر نقطه ای از این کشور جانفاشانی و کوچکترین حرکات دشمن را رصد می کند، هر کدام از این فعالیت های کتابی است که نشان از سخت بودن فعالیت های آنهاست و نیازبه وجود آنها در کشور ضرورت پیدا می کند.
وی با بیان اینکه در هر استان و شهرستان در نوع ورود و کار نیروی انتظامی تفاوت است افزود: برای فعالیت انتظامی آمادگی، به روز بودن و دانش می‌خواهد که نیروهای انتظامی از آن برخوردار هستند.
بصیری با اشاره به پیچیدگی های جرائم ابراز داشت: فاکتور دیانت، تقوا، انسانیت است که پلیس ایران را با پلیس دیگر کشورها متفاوت کرده است، اقتدار زمانی به دست می آید که در حین قدرت و ابهت بتوانیم شرافت انسانی را حفظ کنیم که این ها در نیروی انتظامی وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امنیت نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان