اجرای اولین مرحله کمک مومنانه اهدای خون توسط حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیای رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 177485
اجرای اولین مرحله کمک مومنانه اهدای خون توسط حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیای رفسنجان + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت خاتم الانبیاء(ص) رفسنجان با حضور در مرکز انتقال خون رفسنجان خون خود را در قالب اولین رزمایش و کمک مومنانه برای نجات جان بیماران اهدا کردند.

خانه » آخرین اخبار » اجرای اولین مرحله کمک مومنانه اهدای خون توسط حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیای رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ علی خفاجه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهداء خون احیاء زندگی است بیان کرد: با حضور تعدادی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) و اعضاء گردان شهید امینی این حوزه در مرکز انتقال خون رفسنجان اولین رزمایش کمک مومنانه اهدای خون این حوزه اجرا شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) رفسنجان افزود: این عمل انسان دوستانه و خداپسندانه باعث سلامت هم نوعان است، در جبهه مقابله با کرونا بسیجیان با تولید ماسک، ضدعفونی کردن سطوح و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا جلوه‌ای زیبا خلق کردند در این مبارزه وجه دیگری هم نمایان است که باید به آن توجه شود.
خفاجه تصریح کرد: بیمارانی هستند که به خون نیاز دارند و در این شرایط اهدای خون کاهش یافته لذا بسیجیان بر خود واجب دانستند بار دیگر خدمتی در جهت سلامت و بهداشت عمومی به مردم ارائه دهند و با اهدای خون خود بتوانند گرهی از مشکل بیماران بگشایند و جان دوباره به آن‌ها اهدا کنند که امیدواریم بتوانیم این عمل انسان دوستانه را به صورت مداوم و مستمر  توسط بسیجیان تابعه این حوزه انجام دهیم.

فرمانده حوزه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به حرکت‌های جهادی متعدد و بیشمار این بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی و جهادی مختلف گفت: این اولین مرحله از کمک مومنانه اهدا خون این حوزه بوده است که در صورت لزوم و تقاضا، بسیجیان این حوزه آمادگی کامل جهت اجرای مراحل بعدی اهدا خون را دارند. وی رویکرد بسیج را کمک رسانی و خدمت رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اهدای خون رزمایش کمک مومنانه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان