شهردار رفسنجان مطرح کرد؛

فعالیت های فرهنگی باعث تغییر دیدگاه مردم می شود / امید داریم داوری دومین جشنواره ” از چشم دختران ببینیم” خوب باشد و نقدی بر آن وارد نباشد

  • شناسه خبر: 177481
فعالیت های فرهنگی باعث تغییر دیدگاه مردم می شود / امید داریم داوری دومین جشنواره ” از چشم دختران ببینیم” خوب باشد و نقدی بر آن وارد نباشد

شهردار رفسنجان گفت: فعالیت های فرهنگی مشارکت های مردمی را جذب کرده و دیدگاه و زاویه مردم را نسبت به شهر تغییر می دهد.

خانه » اجتماعی » فعالیت های فرهنگی باعث تغییر دیدگاه مردم می شود / امید داریم داوری دومین جشنواره ” از چشم دختران ببینیم” خوب باشد و نقدی بر آن وارد نباشد

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا عظیمی زاده در گفتگو با خانه خشتی اظهار کرد: جشنواره و نمایشگاه عکس ” از چشم دختران ببینیم” یک فعالیت ارزشمند اجتماعی است که توسط شهرداری از سال گذشته آغاز شده و نوعی مشارکت بانوان در اجتماع است که باعث شناسایی استعدادهای این قشر می شود.
شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه در دوره گذشته استقبال زیادی از این جشنواره شد ولی محدود بود بیان کرد: با توجه به شرایط بهتر و شناختی که بانوان از این جشنواره پیدا کردند افراد شرکت کننده بیشتر خواهند شد.
وی افزود: با برگزاری جشنواره و نمایشگاه عکس و شناخت ظرفیت و پتانسیل های عکاسی در شهر، با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی می شود با رویکرد عکاسی و خبرنگاری دوره های آموزشی برای علاقمندان به عکاسی برگزار شود.
عظیمی زاده با بیان اینکه هر گونه فعالیتی که در شهر انجام می شود به عنوان یک کار اجتماعی، می تواند زمینه ای برای فعالیت های بعدی باشد گفت: فعالیت های فرهنگی مشارکت ها را جذب کرده و دیدگاه و زاویه مردم را نسبت به شهر تغییر می دهد.
شهردار رفسنجان افزود: همچنین اثر یک فعالیت فرهنگی این است که حساسیت ها را نسبت به مدیریت شهری بالاتر می برد، بحث های اجتماعی را می تواند به چالش بکشاند در نتیجه دیدگاه مردم را نسبت به شهر و کالبد شهر عوض می کند.
عظیمی زاده تصریح کرد: محیط شهر روز به روز در حال تغییر است، تغییرات در کالبد و حرکت های مردم، کسب و کار و فعالیت های اجتماعی، بحث ترافیک، فضای سبز و…دیده می شود لذا؛ شهروندان نظرشان را در خصوص شهر با عکس به گوش مسئولین می رسانند واین یک کار قشنگی است و حساسیت مسئولین شهری را در راستای ارتقای فرهنگ شهری افزایش می دهد.
وی در خصوص داوری نتایج سال گذشته اظهار کرد: داوری عکس های جشنواره مربوط به رویکرد کلی جشنواره نیست، داوران با توجه به نوع و دیدگاه و دغدغه های بانوان عکس ها را داوری می کنند و اگر هم در نتایج سال گذشته نقدی وارد باشد به این دلیل است که آن عکس برایشان قابل توجه بوده است.
عظیمی زاده ادامه داد: امسال تیم داوری جشنواره و نمایشگاه عکس از بین آقایان انتخاب شده و نوع نگاه شان هم متفاوت است، امید داریم داوری خوبی باشد و نقدی هم بر آن وارد نباشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره از چشم دختران ببینیم شهردار رفسنجان نقد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان