اجرای طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 177441
اجرای طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی در رفسنجان / تصاویر

جمعی از بانوان بسیجی رفسنجان در راستای اجرای طرح جهادی مرحله چهارم کمک مومنانه با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان به بیماران نیازمند خون اهدا کردند

خانه » آخرین اخبار » اجرای طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی در رفسنجان / تصاویر
به گزارش خانه خشتی؛ جمعی از بانوان بسیجی رفسنجان در راستای اجرای طرح جهادی و مرحله چهارم کمک مومنانه با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان، پیشگام در اهدای خون شدند تا با اهدای خون خود به بیماران نیازمند، به فراورده‌های خونی کمک نمایند.
مهدی شجاع الدینی با اعلام این خبر با تبریک ۲۵ خرداد روز جهانی اهدا کنندگان خون و با اشاره به مرحله چهارم کمک مومنانه و طرح جهادی اهدای خون بانوان بسیجی رفسنجان گفت: بانوان بسیجی حوزه مقاومت خواهران نرجس خاتون (س) شهرستان با مشارکت در این طرح با بیماران و کادر درمان همدل شدند و با اهدای خون خود زندگی دوباره به بیماران بخشیدند.
مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و کمک به مردم شهرستان همچنان در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: “اهدای خون باعث نجات جان انسان‌ها می‌باشد، امری مستحسن، شایسته و خداپسند است و سزاوار است مومنین در انجام این امر کوشا بوده و حتی المقدور از این کار دریغ نورزند. ” بسیجیان شهرستان خون خود را به هم نوعان خود اهدا کردند.
وی افزود: بنا بر اعلام سازمان انتقال خون در خصوص کمبود خون و در پی فراخوان ناحیه مقاومت شهرستان رفسنجان، بسیجیان و پاسداران برای اهدای خون در مرکز انتقال خون حضور می‌یابند.
انتهای پیام/
برچسب ها:
اجرای طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان