امام جمعه رفسنجان تاکید کرد؛

هیچ کس حق دخالت و اعمال قدرت در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را ندارد

  • شناسه خبر: 177390
هیچ کس حق دخالت و اعمال قدرت در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را ندارد

پس از اطهار نظر اخیر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته به برخی اعمال قدرت ها و دخالت در مجتمع مس سرچشمه اشاره کرد.

خانه » سیاسی » هیچ کس حق دخالت و اعمال قدرت در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را ندارد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کرونا تمام نشده است و لازم است همچنان همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم؛ در کنار این دستورات پزشکی انس با خداوند و دعا و مناجات، صدقه و استغفار را فراموش نکنیم.

وی افزود: صمیمانه از کادر پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و علمی کشور قدردانی می کنیم که در جهاد ایثارگرانه در خدمات رسانی و درمان بیماران تلاش کردند و دستاوردهای خوبی داشتند .
خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: در کار خدمات مستقیم کادر درمان، نیروهای بسیجی، نظامی، خیرین، موکب ها، مجتمع مس سرچشمه، دولت و ملت همه در یک رزمایش مواسات و مومنانه به صحنه آمدند و جلوه های زیبایی از انسانیت و اموزه های دینی و لبیک به فرمان رهبر انقلاب به نمایش گذاشتند.

عسکری خاطر شان کرد: کرونا یک عرصه امتحان و آزمون بزرگی بود که عده ای سودهای معنوی بالا و آن عده ای که به فکر احتکار بودند، خسارت دیدند.

وی در ادامه به جهش تولید به عنوان شعار امسال اشاره کرد و گفت: سالهاست که رهبر انقلاب هم درد و هم درمان اقتصاد کشور را بیان می فرمایند اما بعضا گوش شنوایی نیست و برخی غربزده نه تنها اقدام جدی نکردند بلکه کارشکنی هم کردند.

عسکری گفت: سیستم بانکی کشور باید اصلاح شود با همین روند جهشی در تولید در آینده نمی بینیم، جلوی قاچاق کالا و خام فروشی ها باید گرفته شود، و قوانین دست و پاگیر حذف شود.
امام جمعه رفسنجان با انتخابات اسفند سال گذشته اشاره کرد و گفت: میانگین مشارکت مردم در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار از میانگین کشوری بالاتر بود اما مطلوب و رضایت بخش نبود، حضور در انتخابات باید بیشتر باشد و دلایل این حضور پایین باید بررسی شود.
عسکری خاطر نشان کرد: از هر دو نماینده قبلی و فعلی صمیمانه تشکر می کنم که در کمال صمیمت بزرگوای رقابت های دوران انتخابات را کنار گذاشتند و کار انجام می دهند.
وی تصریح کرد: حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس موضوعی مطرح کردند که دیگرانی خارج از حوزه شهرستان رفسنجان در مسائل معدنی حق حضور ،اعمال نظر و اعمال قدرت ندارند، مس مربوط به مجتمع مس سرچشمه رفسنجان است و باید در این حوزه مدیریت شود نه اینکه دیگران دخالت کنند.
خطیب جمعه رفسنجان در پایان به موضوع قتل جورج فلوید در آمریکا اشاره کرد و گفت: زانوی آمریکا تنها بر گردن سیاه پوستان نبوده است بلکه بر گردن مردم افغانستان ، عراق، یمن، فلسطین حتی چین و کره شمالی بوده است که دارد نفس این کشورها را قطع می کند، ملت ها باید بیدار شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری مجتمع مس سرچشمه نماز جمعه نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان