فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

۱۵۰ حلقه چاه غیر مجاز در حواشی رفسنجان مسدود شد

  • شناسه خبر: 177090
۱۵۰ حلقه چاه  غیر مجاز در حواشی رفسنجان مسدود شد

فرماندار رفسنجان گفت: چاه‌های کشاورزی غیرمجاز به ۳۲ حلقه چاه تقلیل پیدا کرده است و تعداد ۱۵۰ حلقه چاه که در حواشی شهر در خانه‌های ویلایی حفر شده بود مسدود شدند.

خانه » آخرین اخبار » ۱۵۰ حلقه چاه غیر مجاز در حواشی رفسنجان مسدود شد

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی‌هرندی پیش از ظهر امروز در شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع آبی که در شهرستان وجود دارد در راستای مدیریت و مصرف بهینه آب، در سال گذشته سعی شده با پیگیری سیاست های افراد متخصص در بخش کشاورزی از سیستم غرق‌آبی و تحت فشار برای آبیاری اراضی کشاورزی استفاده شود.
فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در سال گذشته مصرف آب در فصل گرما ۳۰ درصد افزایش داشته است افزود: پیش بینی می شود امسال در تابستان مصرف آب به دلیل رعایت مسائل بهداشتی علیه کرونا افزایش یابد.
وی تصریح کرد: برای خروج از تک محصولی باید از منابع آب حفاظت کنیم و مصرف بهینه داشتیم تا بخشی از آن به صنعت اختصاص یابد.
فصیحی هرندی گفت: حفر دو حلقه چاه در سال گذشته، نوسازی سیستم های انتقال آب، به مدار بهره برداری رسیدن یک حلقه چاه در سال جاری و به بهره برداری رسیدن مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی در اواخر تابستان ازجمله اقداماتی است که در خصوص مدیریت آب در شهرستان صورت گرفته است.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی برای حفظ مدیریت منابع آبی در شهرستان صورت گرفته است گفت: چاه‌های کشاورزی غیرمجاز به ۳۲ حلقه چاه تقلیل پیدا کرده است و تعداد ۱۵۰ حلقه چاه که در حواشی شهر در خانه‌های ویلایی حفر شده بود مسدود شدند.
خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
رفسنجان شورای حفاظت از منابع آب رفسنجان فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان