با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 177032
نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد/ تصاویر

نماز عید سعید فطر امروز با حضور مردم مومن رفسنجان در برخی مساجد شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، نماز عید سعید فطر امروز با حضور مردم مومن رفسنجان در برخی مساجد شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در خصوص برپایی نماز عید فطر گفت: در جلسه ی ستاد کرونای رفسنجان با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت زرد شهرستان رفسنجان، تصمیم بر این شد که نمازعید فطر به صورت متمرکز در مصلی برگزار نشود و امروز نماز عید فطر در مساجد متعدد شهرستان با رعایت پروتوکل های بهداشتی و دستورالعمل ها برپا شد.

حسنی گفت: در زمینه چگونگی برگزاری مراسم عید فطر در مساجد به هیئت امنا و روحانیت مساجد تذکرات داده شد و نمازگزاران با به همراه داشتن ماسک ، دستکش ، زیر انداز و جانماز در مساجد حضور یافتند.

نماز عید فطر امروز در مساجد جامع، مسجدعلی ابن موسی الرضاعلیه السلام واقع در معراج جنوبی، مسجداباالفضل واقع در دوراهی سرچشمه ، مسجدمحمدرسول الله واقع در شهرک یادگارامام، مسجدبقیه الله ارواحنافداه واقع در شهرک شهیدزینلی، مسجدامام حسن مجتبی علیه السلام واقع در مصطفی خمینی و در روستاهای حاشیه شهر و در مکان هایی که سالهای قبل نمازعیدبرگزار میشد، اقامه شده است.

خبر از زینب گنجی

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان نماز عید فطر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان