نماز عید سعید فطر در مسجد جامع رفسنجان اقامه می شود

  • شناسه خبر: 177009
نماز عید سعید فطر در مسجد جامع رفسنجان اقامه می شود

نماز عید سعید فطر در مسجد جامع رفسنجان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه می شود.

خانه » آخرین اخبار » نماز عید سعید فطر در مسجد جامع رفسنجان اقامه می شود

به گزارش خانه خشتی؛ علی حسنی پور اظهار داشت: نماز عید فطر راس ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح اقامه می گردد و نمازگزاران ماسک، دستکش و سجاده به همراه داشته باشند.
مدیر مرکز نیکوکاری مسجدجامع شهر رفسنجان تصریح کرد: نماز گزاران در نظر داشته باشند که اقامه نماز عید فطر مستحب است، کودکان، افراد بیمار و سالمند از شرکت در مراسم خودداری نمایند.
وی افزود: به همراه داشتن مهر، سجاده، ماسک و دستکش نیز برای نمازگزاران ضروری است و سعی شود با وضو از منازل خود خارج شوند؛ باتوجه به شرایط خاص، برگه های دعای قنوت نماز عید توزیع نمی شود نمازگزاران حداقل امکان از برگه های سال های قبل که در منزل دارند به مراه داشته باشند .
حسنی گفت: جمع آوری فطریه و کفاره در روز عید فطر در پایگاه جمع آوری مرکز نیکوکاری مسجد جامع رفسنجان صورت می گیرد و دستگاه های کارت خوان سیار وثابت در مسیرهای ورودی مسجد جامع وصندوق های با نام مرکز نیکوکاری مسجد جامع آماده جمع آوری زکات فطریه و کفاره نمازگزاران می باشد.
مدیر مرکز نیکوکاری مسجدجامع شهر رفسنجان ادامه داد: مبلغ زکات فطریه برای سال ۱۳۹۹ شمسی مطابق با سال ۱۴۴۱ قمری، بر مبنای قیمت گندم، مبلغ ۱۰ هزار تومان است، مبلغ کفاره یک روز قضای روزه با عذر شرعی، مبلغ ۳ هزار تومان و کفاره یک روز قضای روزه عمدی، مبلغ ۱۸۰ هزار تومان است.
وی ابراز داشت: افراد می توانند مبلغ زکات فطریه و کفاره خود را به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۵۸۰۵۱ بنام مرکز نیکوکاری مسجد جامع واریز و میزان مبلغ تفکیکی را به شماره ۰۹۳۵۳۹۱۶۶۰۶ پیامک نمایند.

برچسب ها:
رفسنجان عید فطر مسجد جامع
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان