امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

مصداق بازر ظالم در دنیا رژیم اشغال گر قدس و مصداق بازر مظلومیت، مردم فلسطین است

  • شناسه خبر: 176977
مصداق بازر ظالم در دنیا رژیم اشغال گر قدس و مصداق بازر مظلومیت، مردم فلسطین است

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز مصداق بازر ستمگر و ستمگری در دنیا رژیم اشغال گر قدس و مصداق بازر مظلوم، مردم فلسطین هستند که باید از آنها حمایت شود.

خانه » سیاسی » مصداق بازر ظالم در دنیا رژیم اشغال گر قدس و مصداق بازر مظلومیت، مردم فلسطین است

حجت الاسلام اصغر عسکری در گفتگو با خانه خشتی در خصوص اهمیت روز قدس اظهار داشت: یکی از آرمان های بلند و جهانی حضرت امام (ره) نابودی رژیم اشغالگر قدس و رفع مظلومیت از مردم مظلوم فلسطین است؛ به همین دلیل روز جمعه پایان ماه مبارک رمضان از سوی آن رهبر فقید، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مردم مسلمان دنیا علیه ظلم و بیداد رژیم اشغالگر قدس در روز قدس به پا می خیزند و اعلام برائت و برای آزادی سرزمین های اشغالی تلاش می کنند.
وی افزود: دفاع از مظلوم و دشمنی با ستمگر یکی از سفارشات موکد اسلام و توصیه های حضرت امیرالمونین در آستانه شهادت است یعنی در فاصله ترور تا شهادت، آن حضرت چندین توصیه داشتند یکی از آن توصیه ها خطاب به امام حسن و حسین (ع) این بود که دشمن ستمگر و یاور مظلوم و ستمدیده باشید.
حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: امروز مصداق بازر ستمگر و ستمگری در دنیا رژیم اشغال گر قدس و مصداق بازر مظلوم، مردم فلسطین هستند که باید از آنها حمایت شود.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) بر اجابت ندای کمک خواهی بر مظلوم تاکید داشت و گفت: بر اساس وظیفه انقلابی، سیاسی، شرعی و دینی باید در روز جهانی قدس علیه رژیم اسرائیل به پا خیزیم یک مسئولیتی دیگر که حکومت ها دارند این است که با تحریم اقتصادی و قطع روابط سیاسی و مبارزات حکومتها وظیفه دارند با رژیم اشغالگر قدس مبارزه کنند یک وظیفه دیگری هم مردم دارند که همان انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل است.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل ویروس کرونا و رعایت سلامتی و بهداشت مردم راه پیمایی روز قدس برگزار نمی شود گفت: امسال رهبر حکیم انقلاب در ساعت ۱۲ ظهر روز قدس سخنرانی ویژه ای خواهند داشت که همه مردم به این سخنرانی گوش جان می سپارند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه تصمیم ستاد ملی پیشگیری از کرونا مبنی بر این شد تا در شهرهای وضعیت قرمز و زرد نماز عید فطر بصورت تجمعی برگزار نشود عنوان داشت: رفسنجان از جمله شهرهای با وضعیت زرد است لذا نماز عید در محل مصلی برگزار نمی شود.
حجت الاسلام عسکری ابراز داشت: بنا بر اعلام سازمان تبلیغات اسلامی نماز عید در چهار مسجد جامع، امام رضا علیه السلام، حضرت ابوالفضل(دو راهی سرچشمه) و شهرک شهید زینلی در رفسنجان اقامه می شود.
وی بیان داشت: نماز گزاران محترم در نظر داشته باشند که اقامه نماز عید فطر مستحب است، افراد بیمار و سالمند از شرکت در مراسم خودداری نمایند؛ به همراه داشتن مهر، سجاده، ماسک و دستکش نیز برای نمازگزاران ضروری است و سعی شود با وضو از منازل خود خارج شوند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان رفسنجان روز قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    سلام یعنی شما توی آرشیوتون یه عکس نداشتید که عکس۱۲بهمن رو گذاشتید؟ بیاییم یکم رشد کنیم ابروی رفسنجان رو بخریم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان