با حضور مسئولان صورت گرفت؛

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در پایگاه ولیعصر رفسنجان با توسل به شهدا + تصاویر

  • شناسه خبر: 176850
برگزاری رزمایش کمک مومنانه در پایگاه ولیعصر رفسنجان با توسل به شهدا + تصاویر

بسیجیان پایگاه حضرت ولی عصر(عج) رفسنجان در شب شهادت امیر المومنین علی(ع) رزمایش کمک مومنانه را با توکل و توسل به شهدا برگزار کردند.

خانه » فرهنگی مذهبی » برگزاری رزمایش کمک مومنانه در پایگاه ولیعصر رفسنجان با توسل به شهدا + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، با فرارسیدن شهادت حضرت علی علیه السلام بسیجیان پایگاه حضرت ولی عصر(عج) از حوزه حضرت رسول (ص)شهرستان رفسنجان رزمایش کمک مومنانه را با توکل و توسل به شهدا برگزار کردند.


این رزمایش با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در محل مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در حاشیه برگزاری این رزمایش اظهار کرد: کار جهادی که بسیجیان در این رزمایش انجام دادند یک قدم بسیار ارزشمند و تمسک به امیرالمومنین است و یکی از کارهایی که آن حضرت انجام می دادند رسیدگی به محرومین با رعایت حفظ آبرویشان بود.
حجت الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری رفسنجان نیز بیان کرد: بسیجیان با توسل به شهید ابراهیم هادی، شهید محسن حججی، شهید حاج احمد کاظمی و شهید حاج قاسم سلیمانی این رزمایش عظیم را انجام دادند.

وی همچنین از اقدامات بسیجیان این پایگاه در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا از قبیل ضد عفونی کردن شهر، برقراری تور ایست و بازرسی سلامت و … تقدیر و تشکر کرد.
علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه نیز از زحمات بسیجیان این پایگاه در خصوص رزمایش کمک مومنانه تقدیر و بیان کرد: ارزش این کار که توسط بسیجیان جوان و نوجوان پایگاه انجام شده است بسیار با ارزش و با اهمیت است.
به گفته رضا کلانتری فرمانده پایگاه ولیعصر در این رزمایش بیش از ۵۰ سبد غذایی توسط اعضای گروه جهادی دلهای مهربانی تهیه و در روز شهادت مولی متقیان علی(ع)به دست نیازمندان رسید.
وی اعلام کرد که مراحل بعدی این رزمایش در روزهای آینده با حجم گسترده تری برگزار می شود.

عکس و خبر از علی آرمان

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان کمک مومنانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان