حیدر معصومی ریسه:

ای جوانان وطن جان من و جان شما!

  • شناسه خبر: 17674
ای جوانان وطن جان من و جان شما!

به گزارش “خانه خشتی”؛وقتی انقلاب پیروز شد و جوانهای ما پا به صحنه گذاشتند هیچکس فکر نمی کرد که از میان همین روستا زاده های بی آلایش و عقب مانده نگه داشته شده توسط رژیم پهلوی (که به طوری هماهنگ شده با اربابانشان برنامه ریزی کرده بودند تا جوانان چشم و گوش بسته و غافل […]

خانه » آخرین اخبار » ای جوانان وطن جان من و جان شما!

به گزارش “خانه خشتی”؛وقتی انقلاب پیروز شد و جوانهای ما پا به صحنه گذاشتند هیچکس فکر نمی کرد که از میان همین روستا زاده های بی آلایش و عقب مانده نگه داشته شده توسط رژیم پهلوی (که به طوری هماهنگ شده با اربابانشان برنامه ریزی کرده بودند تا جوانان چشم و گوش بسته و غافل از همه اتفاقات و رخدادهای جهانی و ملی )جوانهایی بپا خیزند که چشم جهانیان را خیره کنند.

چه کسی فکر می کرد یک جوان ۱۸ ساله سرنوشت جنگ را بدست گیرد ؟چه کسی فکر می کرد جوانهای کم سن و سال بتوانند نقشه های نظامیهای دوره دیده ای که در جهان برای خود نام و اعتباری داشتند را نقش بر آب کنند ؟چه کسی فکر می کرد حسن باقریهایی پیدا شوند که هوش را از سر ژنرالهای کهنه کار آمریکایی و غربی ببرد.چه کسی فکر می کرد از بین همین جوانها فرماندهانی پیدا شود که برای جنگ تزو نقشه غیر قابل پیش بینی برای دشمن پیاده کند?

یاد آن مردان بی ادعا به خیر که هنوز وقتی نام بعضی هایشان چون حاج قاسم سلیمانی می آید بزرگترین فرماندهان و ژنرالهای دشمن آرزوی زیارتش را دارند و در ذهن خود راجع به او چه خیالبافیها که نمی کنند.

درست است هنوز از آن نسل طلایی رد پایی باقیست ولی ما نباید نقش خودمان را در ادامه دادن راه آنها دست کم بکیریم. انقلاب،کشور و نهضت ما راحت به دست نیامده که راحت از دست برود پس باید به هوش باشیم اگر غفلت کنیم می شویم افغانستان؛پاکستان؛عراق و…

که اگر روزی چند نفر در اثر بمبگذاری و هواپیماهای بی سرنشین کشته نشوند آنروز برایشان شب نمی شود گویی کشته شدن جزو آیین هر روزه آنهاست.دشمن از هر مسیری که پیش آمد پایش به سنگ خورد هرچه از نظر فرهنگی روی جوانها کار کرد بیلش گلی برنداشت حال سعی دارد با حربه های مختلف ذهن جوانها را معطوف مواد شیمیایی روان گردان کند .

نکند یادمان برود که ما یادگاران چه نسلی هستیم ؛نکند یادمان برود که وقتی نام دو نسل پیش از ما به میان می آمد پشت دشمن می لرزید.نکند یادمان رفته که صدام گفته بود من اگر یک گروهان با شجاعت بسیجیهای ایران را د اشتم دنیا را فتح می کردم ما به دنبال افروختن آتش جنگ نیستیم ولی اگر خدای نا کرده کسی خیال خامی در سر داشته باشد ما اهل تسامح نیستیم .

مطمئن باشید که کسی چننین فکری به سرش نمی زند ولی جوانها مواظب جوانیتان باشید ؛خام حرفهای این و آن نشوید مواظب باشید به دام مواد توهم زا برای شب بیدار ماندن و به تعبیر خودمان بیشتر درس حواندن؛مواظب باشید به بهانه خوشگذرانی و هزار حربه دیگر قامت یک دلاور مرد شیراوژن را خم نکنید.یادمان باشد ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود خون دلها خورده ایم.

برچسب ها:
ای جوانان وطن جان من و جان شما!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اناریان

    خوب است بیاض نیوز! مطالبش را با تحقیق بنویسد. منظور اناریها از الحاق به استان یزد، الحاق بخش مرکزی انار به استان یزد و بازگرداندن مهدی آباد بهادران به انار است. مردم انار نیز می گویند دهستان بیاض باید مجددا به بخش کشکوئیه رفسنجان بازگردانده شود

    بیاض نیوز

    با سلام / ممنون می شوم که این خواسته مردم بیاض در سایت وزین شما منعکس گردد: تا ابد کرمانی می مانیم/ نامه مردم دهستان بیاض به رئیس جمهور www.bayaznews.com
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان