کشف اموال مسروقه و دستگیری ۲۲ سارق در رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 176681
کشف اموال مسروقه و دستگیری ۲۲ سارق در رفسنجان + تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان از دستگیری ۲۲ سارق و متهم ظرف ۴۸ ساعت گذشته در رفسنجان خبر داد.

خانه » رفسنجان » کشف اموال مسروقه و دستگیری ۲۲ سارق در رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ مهدی کریمی با اعلام این خبر گفت: در ۴۸ ساعت گذشته توسط کلانتری ۱۱ رفسنجان تعداد قابل توجهی انواع لوازم منزل ، صنعتی و کشاورزی کشف گردید.
وی تصریح کرد: یک دستگاه خودرو وانت سایپا که روز گذشته از یافت آباد تهران به سرقت رفته بود ظرف کمتر از ۱۳ ساعت توسط پلیس آگاهی رفسنجان توقیف و سارق دستگیر گردید.
سرهنگ کریمی افزود: سارق خودرو فردی سابقه دار بوده که در ۲۳ فقره سرقت در کشور فعالیت داشته است و همچنین چند دستگاه موتورسیکلت سرقتی توسط پلیس آگاهی کشف گردید.
وی همچنین از کشف مقداری لوازم آبیاری و کشاورزی توسط پاسگاه شریف آباد رفسنجان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر سارق دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان بیان داشت: تعدادی لوازم پیش ساخته ساختمان های نیمه ساز که برای ساخت سالن های صنعتی شهرداری کشکوئیه در نظر گرفته شده بود توسط همکاران ما در پاسگاه کشکوئیه کشف و یک نفر سارق در این زمینه دستگیر گردید.
سرهنگی کریمی گفت: تعدادی انواع لوازم منزل، صنعتی، خودرو، لوازم خانگی و سیم های مس موتور کولر توسط کلانتری ۱۳ رفسنجان کشف گردید، در این زمینه یک نفر سارق دستگیر شد پرونده وی تشکیل و به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی ادامه داد: ۵ قبضه سلاح شکاری توسط پلیس امنیت کشف گردید و در این زمنیه سه نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
فرمانده نیروی انتظامی عنوان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۲ سارق و متهم در رفسنجان دستگیر و پرونده آنها تحویل مقامات قضایی گردید.
وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم توصیه های پلیس را مد نظر داشته باشند، خانه و محل کار خود را به سیستم های دزدگیر مجهز نمایند.










برچسب ها:
22 سارق در رفسنجان رفسنجان کشفیات نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان