نماینده مردم رفسنجان مطرح کرد: 

بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم/ بیشترین بدهکاری مالیاتی از آن دولت است

  • شناسه خبر: 176465
بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم/ بیشترین بدهکاری مالیاتی از آن دولت است

نماینده مردم رفسنجان گفت: نماینده مردم رفسنجان گفت: دولت دو درصد از کل بدهکاری مالیاتی را پرداخت کرده است و هنوز بیشترین بدهکاری مالیاتی خود دولت است که باید بپردازد.

خانه » اقتصادی » بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم/ بیشترین بدهکاری مالیاتی از آن دولت است

به گزارش خانه خشتی؛ احمد انارکی محمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان اظهار داشت: تلاش کادر درمانی برای مقابله با کرونا نشان دهنده ایثار و قابل ستایش است.
نماینده مردم رفسنجان بیان داشت: بودجه امسال با توجه به کاهش قیمت فروش نفت باید به سمت اخذ مالیات رود که در بحث مالیاتی اولویت با دستگاه ها و شرکت های بزرگ است که باید مالیات بپردازند.
وی افزود: در سالی که به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است شرکت های بزرگ باید رونق تولیدی داشته باشند.
انارکی محمدی با اشاره به اینکه در بحث موشکی و امنیتی پیشرفت های زیادی صورت گرفته است گفت: ایران جزو ۵ کشور اول دنیا پیشرفته شناخته شده و این حاصل تلاش سپاه و سایر بخش هاست ،ضعف ما فقط ضعف اقتصادی است در جهش تولید تنها راه این است که بتوانیم سود شرکت ها و کارخانجات تولیدی را افزایش دهیم اگر سود بالا رود می توانیم موفق شویم.
وی با اشاره به افزایش دلال ها وسودجویی های زیاد در کشور افزود: بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی و ۴۰ هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی داریم که بسیاری از آنها به راحتی می تواند جذب شود.
نماینده مردم رفسنحان بیان داشت: با راه اندازی سامانه تجارت و مجوزها، تولید رونق پیدا می کند، در کرمان که بدترین استان در بحث مجوزهاست فضای کسب و کار ما رتبه ۱۲۰ دارد در بحث مالیاتی کسانی که کارکرد حسابشان خوب بوده و تولید داشتند مالیات می پردازند ، تمام فعالان اقتصادی ما مالیات می پردازند و عده ای هم از مالیات فرار و سودجویی می کنند.
وی یادآور شد: اشکال کار ما این است مالیات بر عایدی و ثروت نداریم در قانون جدید عدد اصل نداریم امروز براساس عملکرد، مالیات پرداخت می شود.
نماینده مردم رفسنجان گفت: دولت دو درصد از کل بدهکاری مالیاتی را پرداخت کرده است و هنوز بیشترین بدهکاری مالیاتی خود دولت است که باید بپردازد.
انارکی با اشاره به شرایط اقتصادی ایران و کل دنیا که با آن درگیر هستند تصریح کرد: با وجود اینکه ۸ میلیون هزار دلار تزریق شده ولی بازهم جای خودش را نگرفته قریب دو سال طول می کشد اگر دوره بعد از کرونا باشد وضع بدتر خواهد شد.
وی با توجه به وضعیت پسته و چالش های آن گفت: آمریکا امسال قریب ۵۰۰ هزار تن پسته دارد که قریب ۱۰۷ هزار تن آن از سال گذشته است.
انارکی ابراز داشت: در رفسنجان ۶۰ هزارتن پسته و در کشور ۱۵۰ هزار تن پسته و از سال گذشته ۱۱۰ هزار تن پسته مانده که امسال اگر قرار باشد کاری انجام شود از همین الان باید شروع شود، مشکل ما بانک مرکزی است که همه شرایط فراهم شده و دستور گرفته شده که پسته ای که صادر می کنیم به هر نحوی که شده ارز آن را وارد کنیم .

انتهای پیام/

برچسب ها:
دولت فرار مالیاتی نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان