فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

ضرورت هماهنگ بودن بخش خصوصی با دولت برای نجات پسته

  • شناسه خبر: 176385
ضرورت هماهنگ بودن بخش خصوصی با دولت برای نجات پسته

فرماندار رفسنجان گفت: بخش خصوصی هم از لحاظ فکری و هم مدیریتی باید با بخش حاکمیت دولت سازگار و هماهنگ باشند تا بتوانند با ارائه اظهار نظرها و پیشنهادات خود به یک فهم مشترک برسند و دولت هم به عنوان متولی امر پشت آنها خواهد بود.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت هماهنگ بودن بخش خصوصی با دولت برای نجات پسته

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پسته شهرستان رفسنجان اظهار کرد: تعامل مثبت و تنگاتنگ مبتنی بر قانون بین دستگاه های دولتی و بخش خصوصی کارساز است.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: در بحث مبارزه با کرونا همکاری و تعامل بین بخش ها، افراد و تشکیل کمیته واکنش سریع باعث شد بهتر در این مسیر گام برداشته شود.
وی افزود: بخشی از فعالیت های مردم به بدنه مردم وصل است و مردم اگر بدانند برای استحصال حقشان قدمی برداشته می شود به کمک خواهند آمد.
هرندی عنوان داشت: بخش خصوصی هم از لحاظ فکری و هم مدیریتی باید با بخش حاکمیت دولت سازگار و هماهنگ باشند تا بتوانند با ارائه اظهار نظرها و پیشنهادات خود به یک فهم مشترک برسند و دولت هم به عنوان متولی امر برای تحقق ایده ها و اظهار نظرها پشت آنها خواهد بود.
مقام عالی دولت در رفسنجان با بیان اینکه منافع عرصه کشاورزی در رفسنجان منافع همه مردم است گفت: بخش خصوصی در قالب مجموعه اتاق بازرگانی، خانه کشاورز و جهاد کشاورزی و هر نهاد متربط، با همکاری همدیگر می توانند موفق عمل کنند.
وی افزود: مسئولیت های اجتماعی در رفسنجان با پیشنهادات موفق تر است، سیگنال های ما در بخش کشاورزی و خصوصی مهم است و با رابط هایی که وجود دارد شرایط ایجابی و مثبتی ایجاد می شود.
فصیحی هرندی بیان داشت: جهاد کشاورزی با تمام مجموعه باید هماهنگ باشد ضرورت تشکیل کمیته و ستاد پسته در شهرستان و رسیدن به یک تشکل هماهنگ، بسیار مهم است همه باید در این زمینه همکاری داشته باشیم.
وی ابراز داشت: با تشکیل ستاد پسته در رفسنجان شناسایی ظرفیت و پتانسیل هایی که در شهرستان وجود دارد و با ارائه نظرات و پیشنهادات در این حوزه می توانیم موفق تر عمل کنیم.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی هر منطقه و شهرستانی با یکدیگر تفاوت دارد گفت: باید از ظرفیت تبلیغاتی و رسانه ای و همچنین حوزه دانشگاهی کمک گرفت.
در این جلسه که با موضوع تشکیل ستاد و کمیته پسته شهرستان تشکیل شده بود جمعی از فعالین کشاورزی و تاجران پسته در رفسنجان در خصوص ضرورت تشکیل کمیته و ستاد پسته، راهکارهای بحران پسته و مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
رفسنجان ستاد پسته رفسنجان فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان