رئيس نظارت بر خدمات فني مجتمع مس سرچشمه خبر داد؛

توزیع ۱۰ هزار محلول الکلی و ۱۷ هزار محلول آب ژاول بین واحدهای مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 176103
توزیع ۱۰ هزار محلول الکلی و ۱۷ هزار محلول آب ژاول بین واحدهای مجتمع مس سرچشمه

رئیس نظارت برخدمات فنی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح مجتمع مس سرچشمه، تاکنون ۱۰ هزار محلول الکلی و ۱۷هزار محلول آب ژاول بین واحدهای مجتمع مس سرچشمه توزیع شده است.

خانه » آخرین اخبار » توزیع ۱۰ هزار محلول الکلی و ۱۷ هزار محلول آب ژاول بین واحدهای مجتمع مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه؛ پس از اعلام وجود موارد مثبت بیماری کرونا در کشور، با تصمیم ستاد بحران مجتمع مس سرچشمه بلافاصله کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در مجتمع مس سرچشمه با محوریت امور بهداشت و درمان و با حضور امورهای ایمنی بهداشت و محیط زیست، نظارت بر خدمات پشتیبانی، انبارها و سفارشات، حراست، آموزش و تجهیز نیروی انسانی،نمایندگان کارکنان و روابط عمومی مجتمع تشکیل شد که تاکنون اقدامات موثری در این زمینه بوسیله این کمیته و با مصوبات صورت گرفته در کمیته انجام گرفته است.
از آنجا که امور نظارت و اداره نظارت بر خدمات پشتیبانی این امور به عنوان عضو کمیته مجری بخشی از مصوبات کمیته پیشگیری می باشد، برای جویا شدن از اقدامات انجام شده توسط این اداره ، با رئیس نظارت بر خدمات فنی مجتمع مس سرچشمه گفتگو کرده ایم.
رئیس نظارت برخدمات فنی مجتمع مس سرچشمه گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در سطح مجتمع مس سرچشمه، تاکنون ۱۰ هزار محلول الکلی و ۱۷هزار محلول آب ژاول بین واحدهای مجتمع مس سرچشمه توزیع شده است.
مهندس احسان شریفیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح مجتمع مس سرچشمه، ۷۴۰۰لیتر الکل ۹۶ درصد از امور انبارها و سفارشات تحویل گرفته شده که ۱۰ هزار و ۳۰۰ لیتر محلول الکلی ۷۰ درصد تهیه و در بین واحدهای مجتمع توزیع شده است.همچنین ۴۰۰ لیتر آب ژاول نیز تحویل گرفته شده و٢هزار لیتر محلول رقیق شده ٢٠ درصد و ١۵ هزارلیتر محلول ۴٩ درصدتهیه و در بین واحدهای مجتمع جهت گندزدایی توزیع گردید.
وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته، بیان کرد: تحویل روزانه۴۰ عدد بشکه ۲۰ لیتری مایع ضدعفونی دست و سطوح با همکاری امور ایمنی و بهداشت و توزیع آن در بین امورها، توزیع دستکش و ماسک جهت کلیه پرسنل خدماتی خریداری شده توسط شرکت همگامان مس، توزیع آب فشان یک لیتری بین وابکوها و خودروهای سبک جهت ضدعفونی کردن، توزیع ١۵٠عدد ابپاش ٢ لیتری در بین واحدهای اداری وکارگاهی مجتمع و شهرک با همکاری امور ایمنی و بهداشت وتوزیع روزانه آب ژاول برای اتوبوسها و مینی بوس ها جهت گندزدایی کف سرویس ها نیز انجام گرفته است.
رئیس نظارت بر خدمات فنی مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: محلول پاشی اتوبوس ها در ساعات ۷ صبح، ۲ بعدازظهر، ۷ بعدازظهر و ۱۰ شب، محلول پاشی دروازه اصلی برای خودروهای ورودی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۶ بعدازظهر، محلول پاشی دروازه جلیلی از ساعت ۶:۳۰ تا ۹صبح نیز انجام می شود.

شریفیان با اشاره به توزیع مواد الکلی به قسمت های ذوب، پالایشگاه، تغلیظ، معدن، لیچینگ، مهندسی، اسید ۱ و ۲ جهت محلول پاشی داخل قسمت ها، یادآور شد: محلول پاشی ساختمان دفتر مدیر مجتمع و دیسپچینگ ،ساختمان ایمنی، فنی و آتشنشانی و ساختمان آزمایشگاه مرکزی، محلول پاشی آب ژاول در قسمتهای مختلف تغلیظ، ذوب، معدن، چنج هوس ها، محلول پاشی ساختمان های عملیات معدن، چنج هوس معدن، اتاق کنترل، چنج هوس تعمیرگاه معدن، اتاق استراحت کارکنان معدن، دفاتر اداری معدن در شیفت های B و C و محلول پاشی کمپ های استراحت نگهبان ها و مانیتورینگ نیز در جهت پیشگیری از شیوع کرونا صورت می گیرد.
رئیس نظارت بر خدمات فنی مجتمع مس سرچشمه از محلول پاشی داخل دستگاههای سرباره کش به صورت صبح و عصر خبر داد و گفت: محلول پاشی داخل دستگاههای وابکوها در ساعات ۶ تا ۷، ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ٢١تا ٢٢ و ساعت٣ صبح انجام می شود.
شریفیان با بیان اینکه قسمتهای مختلف شهر سرچشمه محلول پاشی می شود، افزود: تحویل محلول الکلی به بهداری و امور مالی جهت محلول پاشی و تحویل محلول الکلی به امور پشتیبانی جهت محلول پاشی از دیگر فعالیتهای صورت گرفته می باشد.
به گفته وی نصب دو دستگاه شیر پدالی در بهداری شهرک و کارخانه، نصب ۵ دستگاه شیر چشمی در بهداری شهرک و کارخانه، نصب ۵ عدد روشویی در سطح مجتمع و شهر مس، نصب ٣٠٠عدد جامایع الکلی در سطح شهر سرچشمه و کارخانه با همکاری امور ایمنی و بهداشت ،نصب ۶ عدد جادستمال کاغذی در شهر سرچشمه، پرکردن جامایع و صابونی های سطح مجتمع از محلول الکلی، توزیع مواد الکلی به کلیه چنچ هوسها و آب ژاول و نصب ۳ دستگاه فن تهویه در بهداری شهرک و نصب۵۰ دستگاه فن تهویه دیگر در واحدهای مجتمع سرچشمه از دیگر اقدامات انجام شده می باشد که کل اقلام فوق توسط امور انبارها و سفارشات تهیه شد که لازم می دانم ازهمه همکاران محترم در امور انبارها و سفارشات و امور ایمنی و بهداشت که در این زمینه بی منت همکاری نمودند تشکر و قدردانی کنم.




برچسب ها:
رئیس نظارت برخدمات فنی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان