مراکز عرضه قلیان در رفسنجان تعطیل می شوند

  • شناسه خبر: 175532
مراکز عرضه قلیان در رفسنجان تعطیل می شوند

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت:با توجه به اهمیت سلامت شهروندان تا اطلاع ثانوی کلیه مراکزی که مبادرت به عرضه قلیان می کردند از ارائه آن خودداری نمایند .

خانه » اجتماعی » مراکز عرضه قلیان در رفسنجان تعطیل می شوند

به گزارش خانه خشتی؛ در ادامه اقدامات پیشگیری از ابتلا به ویروس کورنا جلسه تعاملی با حضور جمال زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و حسینی نسب مدیر بازرسی و نظارت اداره صنعت،معدن و تجارت در محل حوزه معاونت بهداشتی برگزار شد.
در این دیدار با توجه به اهمیت سلامت شهروندان جمال زاده اذعان نمود تا اطلاع ثانوی کلیه مراکزی که مبادرت به عرضه قلیان می کردند از ارائه آن خودداری نمایند .
همچنین حسینی نسب بیان داشت: اداره صمت با همکاری که از دیرباز با دانشگاه علوم پزشکی داشته است و با تعاملی که با واحد اجرائیات اتاق اصناف داریم کلیه واحدهای فاقد مجوز پلمب و واحدهای دارای مجوز نیز با اخطار کتبی می بایست از ارائه قلیان تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند که در صورت مشاهده نسبت به تعطیلی آنها با هماهنگی مراجع قضایی و بهداشت و همکاری واحد اجرائیات اتاق اصناف اقدام خواهد شد.
متاسفانه سرعت انتشار ویروس کورنا در پی استفاده از قلیان بسیار افزایش می یابد و همه افراد در حین استعمال به سرعت مبتلا می گردند.

برچسب ها:
مراکز عرضه قلیان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان