طرح واکسیناسیون فلج اطفال کودکان افاغنه و اتباع بیگانه در رفسنجان و انار انجام شد.

  • شناسه خبر: 17500
طرح واکسیناسیون فلج اطفال کودکان افاغنه و اتباع بیگانه در رفسنجان و انار انجام شد.

همزمان با اجرای طرح کشوری واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال ، حدود ۶ هزارکودک افغانی زیر ۵ سال در رفسنجان و انار طی سه روز گذشته قطره فلج اطفال دریافت کردند . به گزارش خبرنگار خانه خشتی،مدیر گروه مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت :  ایران جزء یکی از کشورهایی است که […]

خانه » آخرین اخبار » طرح واکسیناسیون فلج اطفال کودکان افاغنه و اتباع بیگانه در رفسنجان و انار انجام شد.

همزمان با اجرای طرح کشوری واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال ، حدود ۶ هزارکودک افغانی زیر ۵ سال در رفسنجان و انار طی سه روز گذشته قطره فلج اطفال
دریافت کردند .
به گزارش خبرنگار خانه خشتی،مدیر گروه مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت :  ایران جزء یکی از کشورهایی است که با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه وارد مرحله ریشه کنی فلج اطفال شد ه و در سالهای اخیر تاکنون هیچ موردی از این بیماری در کشور گزارش نشده است .
دکتر محسن نژاد قادری با بیان اینکه هرساله در کشورهای افغانستان و پاکستان مواردی از فلج اطفال مشاهده می شود گفت: با توجه به اینکه ایران با این دو کشور مرز مشترک دارد، شرایط پوشش واکسیناسیون در بعضی از مناطق مرزی توأم با نگرانی است.
وی تصریح کرد : شهرستان رفسنجان به دلیل شرایط خاص ناشی از ممنوعیت تعدادی از شهر ستانهای استان در پذیرش اتباع بیگانه با شرایط خاصی روبروست.
وی بیان کرد: این طرح به صورت خانه به خانه برای کو دکان زیر ۵ سال سا کن در اردوگاه افاغنه و مها جرین ساکن در مناطق شهری و روستایی شهرستانهای رفسنجان وانار ا جرا شد.
آقای دکتر نژاد قادری خاطر نشان کرد: مرحله دوم این طرح نیز از ۲۹تا ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
تنظیم:رضایی

برچسب ها:
رفسنجان طرح واکسیناسیون فلج اطفال کودکان افاغنه و اتباع بیگانه در رفسنجان و انار انجام شد. واکسیناسیون
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان