امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

فردای قیامت باید پاسخگوی رایی که داده ایم باشیم

  • شناسه خبر: 174473
فردای قیامت باید پاسخگوی رایی که داده ایم باشیم

امام جمعه رفسنجان گفت:

خانه » سیاسی » فردای قیامت باید پاسخگوی رایی که داده ایم باشیم

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: فاطمه زهرا(س) اسوه حسنه استبرای جامعه بشریت و نه فقط بانوان، ایشان در تمامی زمینه های سیاسی ، فرهنگی، عبادی، اجتماعی و خدمت رسانی به مردم حجت بالغه الهی در حد اعلی است.
وی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان کرد:هر انقلاب ماندگار سه رکن اساسی مردم ، اهداف و آرمان و رهبری را باید داشته باشد و بدون یکی از این ارکان دوام پیدا نمی کند.

عسکری افزود: جشن های پیروزی انقلاب را انتظار نداشته باشید دولت و دستگاههای اجرایی انجام دهد، همه ما مردم وظیفه داریم در این ایام جشن برپا کنیم و در صحنه باشیم، البته مواظب حدود و حریم الهی نیز باشیم.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه خاطر نشان کرد: معامله قرن ترامپ یک حرکت خائنانه ظالمانه و یک جانبه است که ترامپ در آستانه انتخابات و جریان استیضاح خود مطرح کرده است.

وی افزود: اینگونه که در این معامله آمده است این قراداد میان اسرائیل و سازمان آزادی بخش فلسطین و حماس است که امضا می کنند یعنی هنوز امضا نشده و در واقع یک معامله یک طرفه است و کمترین امتیاز را به مردم محروم و ستم دیده فلسطین داده است.
عسکری ادامه داد: آمریکا و اتحادیه اروپا و کشورهای نفت خیز منطقه باید ۳۰ میلیارد دلار هزینه این معامله را تامین کنند بطوری که ۲۰ درصد از هزینه را آمریکا، ۱۰ درصد اروپا و ۷۰ درصد کشورهای عربی منطقه خلیج فارس را تامین می کنند یعنی از جیب ملت های محروم و مظلوم این طرح خائنانه را می نویسند.
امام جمعه رفسنجان خاطر شان کرد: این طرح به یک انتفاضه چدید مردم فلسطین مواجه خواهد شد و با مشت آهنین ضربه محکمی به عرب های خلیج فارس، آمریکا و اسرائیل خواهند زد.

وی بیان کرد: مطالبات و درخواست های مردم در زمینه های مختلف با بنده مطرح می شود، دلیل آنکه این مسائل از تریبون نماز جمعه مطرح نمی شود این است که به آبرو و حیثیت مردم صدمه وارد نشود، بنده وظیفه دارم در کنار رسیدگی به مطالبات مردم مراقب حیثیت افراد هم باشم.

عسکری گفت: مطمئن باشید هیچ نامه ای بدون رسیدگی بایگانی نکردیم، به مسئولین اجرایی تذکر دادیم و پیگیری شده ست.

وی به انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت:انتخابات مهم سرنوشت سازی در پیش داریم، با مطالعه و احساس مسئولیت و ارزیابی صحیح کاندیداها و با چشم باز و معرفت رای دهید.

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: وقتی مقدرات کشور را با رای خود در اختیار فردی قرار می دهیم باید پاسخگو باشیم فردا و قیامتی در کار است، با حجت شرعی به میدان آیید و اقدام کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان