مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان تعیین شد

  • شناسه خبر: 174469
مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان تعیین شد

بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان ، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان از مسیر میدان علی ابن ابیطالب(ع) ، بلوار آیت الله طالقانی و میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می گردد.

خانه » اجتماعی » مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان تعیین شد

به گزارش خانه خشتی، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان صبح امروز به منظور برنامه ریزی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در دفتر امام جمعه برگزارشد.

در این جلسه مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مسیر میدان علی ابن ابیطالب(ع) ، بلوار آیت الله طالقانی به سمت میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تعیین شد و سخنران مراسم حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان و آغاز راهپیمایی از ساعت ۱۰ خواهد بود.

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان در این جلسه بیان کرد: دستاوردهای نظام برای مردم بازگو شود تا موجب امیدواری در نیروهای ارزشی و ایجاد یاس و ناامیدی برای بدخواهان شود.

وی افزود: عوامل هلاکت و فروپاشی نظام شاهنشاهی باید مورد توجه قرار گیرد که چطور یک نظام ۲۵۰۰ ساله که قدرت های بزرگی همچون آمریکا آنها را حمایت می‌کرد، در مواجه با مردم دست خالی که وابسته به جایی نبودند، دوام نیاورد.

عسکری خاطر نشان کرد: در ایام الله اراده خداوند جایگزین اسباب و عوامل می شود، ۲۲ بهمن یوم الله است که اراده خداوند عهده دار پیروزی انقلاب اسلامی شد.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز بیان کرد: مردم اسباب حاکمیت دین خدا بر روی زمین هستند، مردم ایران از ظلم خسته شده بودند و با پیروی از دستور و فرمان امام به صحنه آمدند و انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید، در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران در دنیا جایگاه خوبی دارد و باید قدرت استکباری آمریکا تاوان ظلم در دنیا را بدهد لذا یادآوری ارزش های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند در این زمینه کمک کند.
مجید فصیحی هرندی بیان کرد: اتفاق کوچکی نیست که مردم به صحنه آمدند و نظام استکباری را ساقط کردند، حضور مردم در صحنه ظلم و ستم و اجحاف و درگیری را از بین می برد قدرت در درون مردم باید حفظ شود و این راه را باید به همراه سیاست هایی از جمله پشتیبانی مبتنی بر تدبیر، بصیرت و حمایت از آرمان های امام و ارزش های انقلاب حفظ کرد و ادامه داشته باشد.
وی ادامه داد: در دهه فجر نگاهی به دوران قبل و بعد انقلاب داشته باشیم، پارامترهای پیشرفت را تبیین کنیم و مقایسه با پیشرفت های کشورهای دیگر داشته باشیم؛ برخی کشورهای پیشرفته از نظر ظاهری شاید پیشرفتی دارند اما عزت و اراده ای که باید داشته باشند ندارند چون زیر سلطه هستند در حالی که کشور ایران وارد عرصه شد و در همه زمینه ها اعم از علم و دانش، هسته ای، نظامی، ورزشی و… پیشرفت های شگرفی را به دست آورده است که در دنیا شاخص است.
فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی خیلی چیزها را دگرگون کرد، فعالیت ها را به مردم بازگوکنیم و پمپاژناامیدی در مردم تزریق نکنیم همواره از دولت ها و فعالیت ها دفاع کنیم، هرکدام از دستگاه ها میزان پیشرفت و آرمان های انقلاب را برای مردم بیان کنند توجه به محرومین کشور در همه استان ها از بدو یپروزی انقلاب اسلامی در رأس امور قرار دادیم که یک دستاورد مهم انقلاب است در رفسنجان هم همزمان با سراسر کشور محرومیت زدایی کردیم و نسل مدیران کشور از بدو پیروزی انقلاب از قشر مستضعفین بودند که کشور را اداره کردند.
وی افزود: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات را داریم که مردم باید رأی بدهند، فضا رابرای حضور حداکثری مردم در این صحنه آماده کنیم حق نداریم برای به جایی رسیدن شخصی تزلزل فکری و شخصیتی در افراد ایجاد کنیم، ما در خودمان وحدت و همدلی ایجاد کنیم.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در رفسنجان نیز روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه از ساعت ۹:۳۰ با سخنرانی سردار شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در مسجد جامع برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
راهپیمایی 22 بهمن در رفسنجان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان یوم الله 22 بهمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان