بازدید معاون وزارت بهداشت از پروژه های عمرانی بیمارستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 174343
بازدید معاون وزارت بهداشت از پروژه های عمرانی بیمارستان رفسنجان

معاون دفتر توسعه فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت عصر روز گذشته از پروژه های عمرانی , طرح های توسعه ای,مقاوم سازی و سایر طرح های مورد نیاز بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)رفسنجان بازدید کرد.

خانه » آخرین اخبار » بازدید معاون وزارت بهداشت از پروژه های عمرانی بیمارستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) بهنام سلیمی معاون ارزشیابی، نظارت دفتر توسعه فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت با همراهی علی مظفری معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از پروژه های عمرانی,توسعه ای ,مقاوم سازی و سایر طرح های مورد نیاز این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید همه طرح ها ی در حال اجرا بررسی شدند و درمورد ضرورت انجام آن توضیحات لازم داده شد  و تایید این معاون دفتر فنی گرفته شد .

بهنام سلیمی که به منظور ارزیابی از پشیرفت فیزیکی و روند اجرایی پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی پس از بازدید از بیمارستان شهرستان انار به بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان سفر کرده بود ضمن قدر دانی از خیرین بیمارستان ساز و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) اقدامات آن ها را مورد تحسین خواند.
معاون خدمات پشتیبانی بیمارستان (دکتر سیروس آدیش)در پایان این بازدید اذعان کرد :انتظار می رود اعتباراتی برای راه اندازی بخش های دوم و سوم اورژانس,بخش آنکولوژی ,مقاوم سازی و همچنین توسعه و تغییر پست جدید برق با ظرفیت جدید برای این مرکز آموزشی و درمانی در دستور وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد.
در این بازدید مدیر عامل شرکتی که مناقصه طرح های بیمارستان را برنده شده بود نیز حضورداشت.

برچسب ها:
بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان رفسنجان معاون ارزشیابی و نظارت دفتر توسعه فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان