در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر مطرح شد؛

پیام سردار سلیمانی آمریکا ستیزی است

  • شناسه خبر: 174276
پیام سردار سلیمانی آمریکا ستیزی است

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: شخصیت سردار سلیمانی بایستی به خوبی تبیین شود، پیام سردار سلیمانی آمریکا ستیزی و ادامه دادن راه وی بود.

خانه » سیاسی » پیام سردار سلیمانی آمریکا ستیزی است

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در رفسنجان اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال مصادف است با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است به همین دلیل باید نگاهی نو به برنامه های دهه فجر داشته باشیم.

وی افزود: نسل جوان ما به شدت مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، در این ایام بایستی شرایط قبل از انقلاب برای این نسل تبیین شود و مشخص شود که کسانی داعیه دار دلسوزی ملت را دارند چگونه پرونده ای داشتند و امروز چگونه با ملت برخورد می کنند.

هرندی خاطر نشان کرد: همانگونه که سردار سلیمانی خود را فدای کرد باید از موقعیت شهادت ایشان نیز به نفع انقلاب استفاده کرد.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: غافل نشویم که در این ایام وحدت مبتنی بر محور ولایت مهم است.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه بیان داشت: یکی از محورهای برنامه های دهه فجر به سمت و سوی ایجاد زمینه حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه است، انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور و قانون گذاری برای چهار سال آینده است.

هرندی تصریح کرد: همه فعالیت‌های ما باید در جهت تحکیم مواضع رهبری و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

حسنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز بیان داشت: در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شاهد حضور باشکوه مردم بودیم و این همان پشتوانی مردم در انقلاب است.

وی افزود: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز شاهد حضور و حمایت مردم از انقلاب خواهیم بود.

پیام سردار سلیمانی آمریکا ستیزی است

سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه رفسنجان نیز در این جلسه بیان داشت: سال گذشته با حضور قریب به ۶۰ هزار نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در رفسنجان اما حق مطلب ادا نشد، امسال پیشنهاد می شود مسیر میادین قدس تا ابراهیم(ع) برای این راهپیمایی درنظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: شخصیت سردار سلیمانی بایستی به خوبی تبیین شود، پیام سردار سلیمانی آمریکا ستیزی و ادامه دادن راه وی بود.

شاهرخی بیان داشت: گزارش خدمات اجتماعی بایستی به مردم داده شود تا مردم امیدوار شوند و در ایام دهه مبارک فجر نیز خدماتی ارائه گردد.

شارهخی گفت: نام تمامی مجاهدان و انبیای الهی در دفتر بسیج ثبت است، از آحاد مردم برای حضور در بسیج دعوت بعمل می آید.

وی خاطر نشان کرد: کتاب صد صفحه ای تاریخ مستطاب آمریکا کتابی از گفته های آمریکا در خصوص آمریکا که به زبان طنز نوشته شده، می تواند در شناساندن این دولت به نسل جوان کمک کند.

رئیس کمیته امداد امام (ره) رفسنجان نیز بیان داشت: به ۲۷۰ بیمار صعب العلاج به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سبد کالایی به مبلغ ۳۰۰ هزار تومانی اهدا می شود.

وی افزود: با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و کلینیک تامین اجتماعی، یک روز ویزیت رایگان نیز به این مناسبت به بیماران اختصاص می یابد.

صابری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان نیز از تجلیل مادران و همسران شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدای شهرستان و ایثارگران در روز ۱۹ بهمن ماه مصادف با شهادت حضرت ام البنین(ع) خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آمریکا ستیزی پیام دهه فجر ستاد بزرگداشت دهه فجر رفسنجان سردار سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان