سیل همدلی؛

جمع آوری کمک برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 174108
جمع آوری کمک برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان در رفسنجان

دفتر امام جمعه، فرمانداری و جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان به منظور کمک به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان ، درخواست جمع آوری کمک های نقدی مردمی را نموده اند.

خانه » اجتماعی » جمع آوری کمک برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در استان سیستان و بلوچستان بسیاری از شهرستان‌های این استان ؛ بسیاری از هموطنانمان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده اند.

بر این اساس و به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در یاری رساندن مجموعه های مردمی در این حادثه، همراه با سراسر کشور ، از سوی دفتر امام جمعه، فرماندار و جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوعدوست این شهرستان برای هموطنانمان در سیستان و بلوچستان شده است.
بر این اساس مردم شریف شهرستان رفسنجان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند از طریق شماره گیری *۱۱۲*۵۴# و شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی(ع) به نام کمک های خیرین اقدام کنند و یا کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های مستقر در میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (شهدا سابق)، مصلی و ساختمان جمعیت هلال احمر شهرستان واقع در خیابان مصطفی خمینی تحویل دهند.

بنا بر اعلام جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان، سیل زدگان ۱۴ شهرستان این استان نیاز مبرم و فوری به اقلام غذایی نظیر انواع کنسروجات، خرما، برنج، روغن و اقلام زیستی نظیر پتو و موکت و اقلام گرمایشی مانند چراغ آترا را دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سیستان و بلوچستان سیل سیستان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان